کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی
سرخط خبرها

ششمین روز قطعی آب در شهرکرد | مشکل آب شهرکرد چه زمانی بر طرف خواهد شد؟ + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۱۱۸۷
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
  • ۱
ششمین روز قطعی آب در شهرکرد | مشکل آب شهرکرد چه زمانی بر طرف خواهد شد؟ + فیلم
مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مصرف آب در شهرکرد بسیار بالا است از مردم در خواست کرد تا در مصرف آب صرفه‌‌جویی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد متقی با اشاره به اینکه مصرف آب در شهرکرد بسیار بالا است از مردم در خواست کرد تا در مصرف آب صرفه‌‌جویی کنند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در برخی نقاط شهر آب قطع است چون حجم استفاده مردم بالاست و منابع جایگزین جوابگوی این میزان مصرف نیست.

وی افزود: علاوه بر آن ۱۱ چاه که روز‌های قبل وارد مدار شده بود امروز در صدد هستیم تا ساعاتی دیگر ۲ چاه جدید وارد مدار شود.

متقی اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۰۰ لیتر آب  بر ثانیه از طریق تصفیه‌خانه سامان به شهرکرد منتقل می‌شود و درصدد هستیم تا با انجام اقداماتی این میزان را به ۱۳۰ لیتر افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: همچنین تلاش می‌کنیم تا با اجرای چهار سامانه اضطراری انتقال آب اوضاع را در شهرکرد تثبیت کنیم.

قطعی و گل‌آلودگی آب شهرکرد

مشکل قطعی آب تا دو روز آینده برطرف می‌شود

چشمه کوهرنگ که ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهرکرد را تامین می‌کند، در سیل‌ها و باران‌های اخیر گل‌آلود شده است.

وزیر نیرو می‌گوید نبود تصفیه‌خانه بین چشمه و شبکه مصرف باعث اختلال در تامین آب مردم شده و الان برای رفع موقت مشکل میزان ورودی آب شهر از چاه‌ها را افزایش دادیم. شرکت آب‌وفاضلاب گفته تا دو روز آینده مشکل آب شرب برطرف می‌شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مریم زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
1
0
سلام باید بگویم این مسئول های ما بی لیاقت ترین ها هستند بیش از یک هفته هست آب در شهرکرد قطع است زندگی و اعصاب برای ما نمانده است خدا ازشون نگذره که جلوی انفجارات سرچشمه کوهرنگ توسط اصفهانی ها را نگرفتند و خیلی راحت آب را در اختیار اصفهانی ها گذاشتند و الان بیش از یک هفته هست آب وجود ندارد کسی هم پاسخگو نیست حتی تلفنشون را بر نمی دارند .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->