رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

انتقاد نماینده مجلس از افزایش محدود حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰| حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نیاز به ترمیم دارد

  • کد خبر: ۱۲۱۲۲۰
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
انتقاد نماینده مجلس از افزایش محدود حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰| حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نیاز به ترمیم دارد
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر لزوم تناسب بین افزایش حقوق‌ها و نرخ تورم گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری کفاف مخارج آن‌ها را نمی‌دهد لذا دولت باید برای افزایش حقوق این اقشار تدابیری بیاندیشد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد جباری با تاکید بر لزوم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در کنار افزایش حقوقی که برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده و باید قانون در این رابطه بصورت صحیح اجرا شود باید به وضعیت حقوقی بازنشستگان لشکری و کشوری نیز توجه شود و برای افزایش حقوق این قشر از جامعه تدابیری بیاندیشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بازنشستگان تنها حقوق خود را دریافت کرده و اضافه کاری، حق ماموریت و ... دریافت نمی‌کنند، افزود: افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان کفاف مخارج آن‌ها را نمی‌دهد، ما محدودیت‌های مالی دولت را درک می‌کنیم، اما دولت باید به وضعیت معیشتی بازنشستگان نیز توجه بیشتری داشته باشد.

جباری گفت: اگر یک بازنشسته مستاجر باشد باید رقم قابل‌توجهی نیز صرف پرداخت اجاره بها کند و نباید فراموش کرد ۱۰ درصد رشد حقوق‌های پایین، رقم ناچیزی است. 

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس اظهار کرد: با توجه به دغدغه فراوانی که بازنشستگان برای تامین مخارج زندگی خود دارند و چالش‌های جدی که با آن مواجه هستند، نمایندگان نیز از این اصلاح حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->