جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

مدیریت شهری نیاز به حقیقت طلبی دارد نه حقیقت یابی

  • کد خبر: ۱۲۱۲۷۸
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
مدیریت شهری نیاز به حقیقت طلبی دارد نه حقیقت یابی
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر می خواهیم در محضر خدا، شرمنده نباشیم متحدانه و در کنار همدیگر برای حل مسائل شهر باید برنامه های تدوین شده را عملیاتی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسگری، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد که چهل و نهمین جلسه آن امروز 24 مرداد ماه برگزار شد  با اشاره به پروژه های راکد در مشهد گفت:  پروژه ها باید سریع عملیاتی می شد، چرا خوابیده است ؟ چرا نباید با اقدامات درست و به موقع در ثروت و اقتصاد و اشتغال و امنیت و رخدادهای اجتماعی موثر باشیم؟

چرا برای یک درخواست در فلان سازمان ماه ها باید منظر ماند تا هیئت مدیره تشکیل جلسه دهد و یک سال مکاتبه مردم از اینجا به آنجا و نهایت هم بی بهره بماند.

چقدر زمین های بزرگ مقیاس و کوچک مقیاس داریم که بی بهره برای شهر مانده است.

چرا در آبکوه بیش از ۱۰۰۰(هزار) میلیارد تومان سرمایه، داشته باشیم ولی مشکل آن محله حل نشود؟ چرا یک سال گذشت، آجر روی آجر در کوچک ترین پروژه ها نیامد؟

به گفته وی ، مردم باید حس کنند یک شورای جدید آمده است تا مسائل و مشکلاتی که دیگران حل نکردند، ایشان حل می کنند. کی قرار است این احساس را به مردم منتقل کنیم؟ تا کی قرار است آهسته ، آهسته جلو بریم که فلان آقا یا خانم یا فلان مسئول یا مدیر یا شهردار یا مدیرعامل ناراحت نشود؟

چرا در این شهر هنرمندان و رسانه ای ها و کارآفرینان فعال عرصه مشاغل خانگی مشکل جا برای فعالیت دارند؟ در تباصر بودجه 1401 نوشته شد اماکن بلا استفاده شهرداری در اختیار مشاغل برای حل مسئله بیکاری قرار بگیرد.

ساختمان های خالی مگر ارث ما است که در اختیار خود مردم نمی گذاریم؟

بدانیم هر چه در این شهر است برای خود مردم است و ما فقط تولیت حفظ و نگهداری آنرا داریم

ما در این یکسال سراغ تحول و تحقق شعارهایی که به واسطه آنها از مردم رای گرفتیم بصورت کامل نرفتیم. چرا؟

مگر قرار نبود دوران مدیران همیشه مدیر تمام شود؟

مگر قرار نبود توجه ویژه ای به حوزه فناوری و دانش بنیان ها داشته باشیم؟

مگر قرار نبود توسعه شهر بر اساس موضوع زیارت سر لوحه اقدامات ما باشد؟

مگر قرار نبود حمل و نقل کرامت محور را توسعه فزاینده دهیم؟

مگر قرار نبود تشریفات اداری را کم کنیم و بستر شهرداری الکترونیک را مهیا سازیم؟

مگر قرار نبود در دسترس ترین شورا برای مردم شهر باشیم؟

مگر قرار نبود مسجد محوری اولویت اقدامات فرهنگی مان باشد؟

چرا فکر می کنیم نقدی کنیم یعنی کار تشکیلاتی کردن را بلد نیستیم، چرا؟

نقد و امر به معروف و نهی از منکر تلنگر است برای حرکت سریع

طهوریان عسگری در بخشی دیگر صحبتهایش با بیان اینکه  وظیفه امروز ما خدمتگزاری به مردم است تصریح کرد: بدانید خیلی کارهای خوب هم شده است. اما حجم کاستی ها  زیاد است و  خوبی ها کمرنگ دیده می شود. دست هر که کارهای خوب انجام داده است را باید بوسید . اما انتظارها از ما بالاست،

شرایط امروز کشور و شهر کار جهادی می طلبد؛ طبق گزارش معاونت مصوبات شورا چرا این همه مصوبات اجرا نشده توسط شهرداری مشهد داریم؟

آقایان شهردار مناطق، آقایان مدیران عامل سازمان ها

نگید بودجه نداریم؛ نگید نمی توانیم؛ نگید نیروی انسانی کارآمد نداریم؛

نگوییدنمی شود؛ نمی شود و نداریم در مکتب حاج قاسم جایی ندارد.

مقام معظم رهبری خطاب به تمامی دولت ها و شوراها فرمودند: زمان زود می گذرد،

یکسال از دوره ما هم رفت، کمتر از 3 سال دیگر فرصت است که آن هم می رود،

شما مدیران قبول کردید در دوره ششم،  مسئولیت داشته باشید

ما محدود به زمانیم، یک ثانیه، یک روز، یک هفته آن حساب است،

نگذاریم کارها را به آینده، در برابر تمام آنها باید در محضر خدا پاسخگو باشید.

تا کی باید از امروز به فردا و فردا به هفته و ماه آینده کردن کارها رنج ببریم؟

چرا خود سازمان ها و مناطق برای حل مسائل مردم با همدیگر جلسه تقسیم کار نمی گذارند؟

برخی از مناطق و سازمان ها فقط منتظر،    مرکز و ستاد هستند.

آقای شهردار،   بر کار زیر مجموعه باید نظارت کرد

چرا می گوئیم بگذار فلانی ناراحت نشود بگذار دوستم و مدیرم و فلانی ناراحت نشود؛ عزیزان بگذارید مردم ناراحت نشوند.بگذارید انقلاب و اسلام ناراحت نشود.

چقدر تاکید کنیم مردم را، سرمایه های انسانی و بدنه شهرداری را ببینید، افراد توانمند و نخبگان را ببینید. فعالان انقلابی و مسجدی را ببینید.

اگر انتخابی کردید و دیدید انتخابتان ضعیف است چرا تعلل می کنید، فوری خطایتان را اصلاح کنید و نگران ناراحتی فلان فرد و شخص نباشید و راه تان را اصلاح کنید.

مسیر شورا در سال دوم، بارقه امید ایجاد کرده است، امید ها را نا امید نکنیم.

مدیریت شهری نیاز به حقیقت طلبی دارد نه حقیقت یابی

اگر می خواهیم در محضر خدا، شرمنده نباشیم متحدانه و در کنار همدیگر برای حل مسائل شهر باید برنامه های تدوین شده را عملیاتی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->