فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشای رقم قراردادهای پرسپولیس و استقلال| ریخت و پاش

  • کد خبر: ۱۲۱۴۱۳
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
افشای رقم قراردادهای پرسپولیس و استقلال| ریخت و پاش
مجموع رقم قرارداد تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس پس از پذیرش در بازار سرمایه و انجام فرایند پذیره‌نویسی برای نخستین بار و در راستای شفافیت صورت‌های مالی، مبلغ قرارداد‌های خود را افشا کردند.

بر این اساس طبق نامه‌ای که رضا درویش، نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ارسال کرده است، مجموع قرارداد کادر فنی ایرانی (۱۴ نفر) ۳۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، مجموع قرارداد کادر فنی خارجی (۳ نفر) ۴۱۰ هزار دلار، مجموع قرارداد بازیکنان ایرانی (۲۲ نفر) ۱۵۳۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و مجموع قرارداد بازیکنان خارجی (۳نفر) نیز ۶۸۵ هزار دلار است.

همچنین بر اساس نامه مصطفی آجرلو، مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خطاب به زارع، مجموع قرارداد‌های تیم‌های پایه و بزرگسالان ۳۰۶۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و مجموع قرارداد‌های کادر فنی۳۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

این نامه در حالی ارسال شده است که سمت زارع در آن اشتباه ذکر شده است. به عبارت دیگر زارع مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس ایران است در حالی که در نامه استقلال به عنوان مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شده است.

از طرف دیگر با توجه به اینکه نامه استقلال در تاریخ ۲۲ مردادماه نوشته شده است، مبلغ قرارداد‌هایی که روز گذشته امضا شده، در مجموع قرارداد‌های این باشگاه اعمال نشده است. در نامه پرسپولیس که در تاریخ ۲۴ مردادماه ارسال شده، مبلغ قرارداد مهاجم هلندی این باشگاه اعلام نشده است.

 

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->