نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مهاجم بارسلونا به منچستریونایتد نمی‌رود

  • کد خبر: ۱۲۱۷۵۲
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
مهاجم بارسلونا به منچستریونایتد نمی‌رود
اوبامیانگ در خصوص پیشنهاد منچستریونایتد برای پیوستنش به این تیم موضع گیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایج کابوس‌وار منچستر یونایتد در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شده است تا آن‌ها به دنبال جذب ستاره‌های جدیدی در روز‌های باقی‌مانده از فصل نقل و انتقالات تابستانی باشند. منچستر یونایتد در تلاش است که اوبامیانگ را جذب کند.

طبق اعلام روزنامه دیلی میل سران یونایتد پیشنهاد رسمی به اوبامیانگ داده اند، اما این مهاجم گابنی پیشنهاد آن‌ها را رد کرده است.

دیلی میل در ادامه گزارش خود نوشت که اوبامیانگ علاقه‌ای به جدایی از بارسلونا ندارد، اما در صورتی که مجبور به ترک این تیم شود چلسی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

اوبامیانگ بعد از جدایی از آرسنال راهی بارسلونا شد. او عملکرد بسیار خوبی در آبی اناری‌ها داشت و بار‌ها ژاوی به ستایش از او پرداخت با این حال بارسلونا در تابستان با لواندوفسکی قرارداد امضا کرد و این باعث شد که اوبامیانگ نیمکت‌نشین شود و خبر‌های زیادی درباره جدایی او و بازگشت به لیگ جزیره به گوش برسد.

اوبامیانگ پیش از این با توماس توخل در چلسی کار کرده و این باعث شده که دوباره به همکاری با این مربی علاقه نشان دهد.

چلسی در فصل جاری لیگ جزیره در دو بازی‌ای که به میدان رفته ۴ امتیاز کسب کرده است در حالی که منچستر یونایتد در هر دو بازی خود شکست خورده و در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->