حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استقلال به دنبال عزت الهی نیست| تکذیب شایعات مذاکرات جدید

  • کد خبر: ۱۲۱۹۹۴
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
استقلال به دنبال عزت الهی نیست| تکذیب شایعات مذاکرات جدید
باشگاه استقلال بعد از مذاکرات اولیه که با سعید عزت الهی داشت، پرونده جذب این بازیکن را بسته و اخبار اخیر درباره جذب این بازیکن صحت ندارد.
گروه ورزش|شهرآرانیوز، نقل و انتقالات در باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و سران استقلال با هماهنگی با ساپینتو در تلاشند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. طی روز‌های اخیر بحث جذب سعید عزت الهی بیش از هر زمان دیگری در اطراف استقلال به گوش رسیده است، اما این خبر صحت ندارد و باشگاه استقلال دیگر پیگیر جذب این بازیکن نیست. البته رابطان باشگاه استقلال و این بازیکن ملی‌پوش در گذشته مذاکراتی با هم داشتند، اما رقمی که عزت الهی به باشگاه استقلال پیشنهاد کرد بالاتر از تصورات مدیران این باشگاه بود و به همین دلیل پرونده جذب این بازیکن از سوی یارگیران باشگاه استقلال خیلی زود بسته شد. گرچه بی میلی باشگاه استقلال به جذب این بازیکن طور دیگری تعبیر شد وبرخی مدعی شدند عزت الهی خودش دوست ندارد به استقلال بیاید، اما به هرحال در روز‌های اخیر بار دیگر بحث جذب عزت الهی در اطراف باشگاه استقلال شنیده شد که این خیر صحت ندارد.


 باشگاه استقلال درحال حاضر به دنبال جذب یک مدافع راست است که هنوز هم نتوانسته با بازیکنی در این پست به توافق برسد. مهم‌ترین دلیل فقدان گزینه‌های ایده‌ال است که شاید درنهایت سران استقلال را به سمت جذب یک گزینه خارجی سوق دهد. استقلال در جناح راست فقط صالح حردانی را به عنوان یک مدافع راست کلاسیک و تخصصی دراختیار دارد و ساپینتو به مدیران این باشگاه اعلام کرده در این جناح تیم باید تقویت شود. به همین دلیل تمام تمرکز مدیران استقلال جذب بازیکن در این پست است که مشخص هم نیست به سرانجام برسد یا خیر؟! به هرحال استقلال در پست هافبک دفاعی نیاز به جذب بازیکن جدید ندارد و سیستم بازی ساپینتو هم به گونه‌ای است که می‌تواند با همین گزینه‌ها لیگ را به پایان برساند.

درحال حاضر زبیر نیک نفس به عنوان اولین گزینه استقلال در پست هافبک دفاعی شناخته می‌شود و به احتمال زیاد روزبه چشمی نیز در بازی‌های آتی بیشتر در پست هافبک دفاعی به کار گرفته خواهد شد. با اضافه شدن یزدانی و مردادمند به خط دفاعی استقلال پیش بینی می‌شود ساپینتو از این بازیکن در پست هافبک بهره بگیرد تا عیار دفاعی استقلال در آن نقطه افزایش یابد.

درواقع با بودن چشمی و نیک نفس استقلال از داشتن بازیکنی دراین پست بی نیاز جلوه می‌کند وبهتر اینکه استقلال برای ترمیم نقاط دیگر تلاش کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->