نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

درگیری هواداران پرسپولیس و یاغی سابق: حاشیه‌های هاشمی‌نسب

  • کد خبر: ۱۲۲۰۹۳
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
  • ۱
درگیری هواداران پرسپولیس و یاغی سابق: حاشیه‌های هاشمی‌نسب
چگونه اختلاف کهنه یاغی سرخ با هواداران پرسپولیس بار دیگر خبرساز شد؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ تساوی بدون گل دو تیم پرسپولیس و فولاد در تهران آن‌قدر بی‌هیجان و کم‌موقعیت بود که مانند بسیاری از تقابل‌های این دو تیم در فصول گذشته، بازهم حواس همه تماشاگران به لب خط و مصاحبه‌های بعد از بازی بود. متأسفانه و مطابق انتظار، دوباره مهدی هاشمی‌نسب، مرد شماره‌یک این دیدار جنجالی لقب گرفت و هواداران پرسپولیس تا توانستند از خجالت ستاره و البته دشمن سابق تیم موردعلاقه خود درآمدند.

مهدی هاشمی‌نسب و در ادامه حسین کعبی، اولین اعضای باشگاه فولاد بودند که برای مهیاکردن شرایط گرم‌کردن و چیدن موانع بازیکنان وارد ورزشگاه آزادی شدند، اما هواداران پرسپولیس از همان ابتدا به او واکنش نشان دادند و از عبارات زشتی خطاب به هاشمی‌نسب استفاده کردند که البته با واکنش تند مربی فولاد همراه بود. در لحظات ابتدایی به‌نظر می‌رسید هاشمی‌نسب خودش را کنترل کرده است، اما در ادامه انگار به این نتیجه رسید چاره‌ای به‌جز پاسخ‌دادن به هواداران پرسپولیس ندارد.

پس او به‌سمت دروازه جنوبی ورزشگاه آزادی رفت و یک خاطره تلخ را برای هواداران پرسپولیس زنده کرد. مهدی هاشمی‌نسب با بوسیدن محل گل‌زنی‌اش در شهرآورد مقابل پرسپولیس و درواقع جایی که توپ فرود آمد، جواب عصبانیت هواداران حاضر در ورزشگاه را داد و البته قابل انتظار بود که فضا به‌شدت علیه او متشنج شود.

در ادامه و در طول نود دقیقه نیز این روند ادامه یافت و جواد نکونام، وریا غفوری و حتی بازیکنان سابق پرسپولیسی حاضر در فولاد نیز از آماج این حملات در امان نماندند. کادرفنی فولاد به‌ویژه سرمربی این تیم در همه دقایق بازی جنب‌وجوش فراوانی در کنار خط داشتند و روی هر صحنه‌ای ازجمله داوری و جریان مسابقه، بالا و پایین می‌پریدند.

هرگاه مهدی هاشمی‌نسب هم در کنار نکونام لب خط می‌آمد، هدف فحاشی شدید قرار می‌گرفت و حتی شعار‌های توهین‌آمیز و هماهنگ از دو سمت ورزشگاه، خطاب به این بازیکن شنیده می‌شد. البته هاشمی‌نسب در بین نیمه و هنگام طی‌کردن عرض زمین برای رفتن به رختکن نیز با دست حرکتی توهین‌آمیز و زننده به هواداران پرسپولیس نشان داد که پاسخی بر عصبانیت آن‌ها بود و البته این خشم دو دهه‌ای را چندین‌برابر کرد. پس عجیب نبود که در پایان مسابقه و به‌روال فصل‌های قبل، بازهم سرطلایی با نهایت عصبانیت در میکسدزون توقف کند و پاسخ این رفتار هواداران پرسپولیس را بدهد. او مانند گذشته تأکید داشت انتقام از هواداران پرسپولیس را همان ۲۱ سال پیش و در ۹ دی ۱۳۷۹ بگیرد و از تصمیم جنجالی‌اش مبنی بر انتقال به استقلال پشیمان نیست.

هاشمی‌نسب در توجیه رفتار‌های جنجالی خود ازجمله بوسیدن نقطه گل‌زنی به پرسپولیس و حرکت بین دو نیمه، مدعی شد این‌ها پاسخ توهین‌های شدید دو دهه قبل به مادرش بوده است. اما هاشمی‌نسب این وسط به یحیی گل‌محمدی که حتی شانس حضور روی نیمکت پرسپولیس را نداشت نیز تاخت.

جالب اینجاست سرطلایی ۲۵ سال قبل و در دقایق پایانی شهرآورد خداحافظی فرشاد پیوس، به‌جای یحیای مصدوم وارد زمین شد و در ادامه این‌قدر درخشید که گل‌محمدی چاره‌ای به‌جز جدایی و رفتن به فولاد نداشت. اما حالا بعد از این همه سال، هاشمی‌نسب در فولاد است و از سرمربی پرسپولیس بابت نگاه بالابه‌پایینش گله می‌کند: «یک نفر را هرگز نمی‌بخشم.» این جمله کلیدی مهدی هاشمی‌نسب در بحبوحه عصبانیت دیشب در میکسدزون بود که هنوز رمزگشایی نشده است. علی پروین که فرمان جدایی او از پرسپولیس را صادر کرد؟ وحید قلیچ که با او در ریاض درگیر شد و هاشمی‌نسب را پیش پروین خراب کرد؟

افشین پیروانی که در آن فصول دوبار با هاشمی‌نسب درگیری فیزیکی پیدا کرده بود و حتی در پاییز سال ۱۳۸۰ رسما از او شکایت کرد یا...؟ البته در سال‌های گذشته رابطه دوطرف همچنان شکرآب بوده است. این «خاص» خطاب‌کردن پرسپولیس و بازگویی خاطرات دست‌کاری‌شده گذشته، این هربار گفتن اینکه «انتقامم را با آن گل دربی گرفتم» و «هواداران قرمز را نمی‌بخشم» هم البته بخشی از سناریوی زشت و تأسف‌برانگیزی است که هر سال در ورزشگاه آزادی بین او و هواداران قرمزپوش رقم می‌خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
0
من پرسپولیسی هستم و مخالف فحش دادن هستم ولی واقعا بگم که هاشمی نسب آدم بی شخصیتی است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->