نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

دیاباته؛ شکار جدید سرخ‌ها!

  • کد خبر: ۱۲۲۲۴۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
دیاباته؛ شکار جدید سرخ‌ها!
در روز فسخ قرارداد تمیروف، مهاجم سابق استقلال با پرسپولیس به توافق رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با اینکه بار‌ها هم یحیی گل‌محمدی و هم باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند قصدی برای جذب شیخ دیاباته ندارند، در نهایت این بازیکن به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست. دراین‌باره گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس قصد جذب این بازیکن را به‌واسطه بعد تبلیغاتی این انتقال دارد، اما گل‌محمدی در ابتدا درباره این بازیکن به‌دلیل وضعیت سنی و کم‌تحرکی نظری نداشت.

بعد از جذب لوکادیا گفته شد دیاباته در فهرست خرید پرسپولیس قرار گرفته است. هرچند درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان، در برنامه زنده تلویزیونی مذاکره با این بازیکن را تکذیب کرد، ولی قبل از بازی با فولاد مقابل دوربین خبرنگاران اعلام کرد که نام دیاباته در فهرست خرید پرسپولیس قرار دارد و مشغول مذاکره با او هستند. درباره این مذاکرات اخبار ضدونقیضی به گوش می‌رسید، اما دقیق‌ترین آن پیشنهاد مالی اولیه پرسپولیس بوده که دیاباته کلا آن را رد کرد و باشگاه پرسپولیس مجبور شد پیشنهاد جدیدش را به این بازیکن ارائه کند. گفته می‌شود این بازیکن ۳۰۰هزار دلار درخواست کرده و ظاهرا رقم آپشن‌هایش جدا از این رقم بوده است و پرسپولیسی‌ها هم می‌خواستند با او به‌گونه‌ای قرارداد ببندند که درصورت مصدومیت مجبور به پرداخت رقم اضافه نباشند.

تمیروف رفت تا دیاباته بیاید

شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس، روز گذشته با حضور در ساختمان باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و از جمع سرخ پوشان جدا شد تا جا برای شیخ دیاباته باز شود. به نقل از باشگاه پرسپولیس، با اعلام کادر فنی و نظر باشگاه و توافقات انجام شده با شرزود تمیروف، این بازیکن قرارداد خود را فسخ و از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

شرزود تمیروف، بازیکن بیست‌وسه ساله ازبک که از پاختاکور ازبکستان پیراهن پرسپولیس را به دست آورده بود، در بازی‌های رسمی فقط یک گل برای این تیم به ثمر رساند. قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل و نیم امضا شده بود که در نهایت یک نیم فصل در جمع قرمزپوشان توانست به میدان برود.
این بازیکن بعد از جدایی از پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ایران است و ان‌شاءا... موفق باشد. امیدوارم این فصل پرسپولیس قهرمان شود. بازیکن ازبکستانی درباره پیشنهاد پیکان گفت: نه، به پیکان نمی‌روم؛ اما پیشنهاد تیم‌های دیگر را تأیید می‌کنم.

اما با فسخ قرارداد شرزود تمیروف، در شرایطی که از همان ابتدای استارت نقل و انتقالات و بحث جذب مهاجم خارجی، نام دیاباته حول پرسپولیس می‌چرخید، در نهایت این مهاجم به‌عنوان آخرین خرید سرخ‌ها معرفی شد. شیخ دیاباته که فصل گذشته در الغرافه قطر در ۱۶ بازی موفق به زدن یازده گل شده بود به لیگ برتر خلیج فارس برمی‌گردد تا بار دیگر در این لیگ که موفق به کسب عنوان آقای گلی آن شده بود؛ به میدان برود. شیخ در طی دو فصل حضور در استقلال در مجموع لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن آبی ۲۷ گل به ثمر رساند. او در فصل ۹۹-۱۳۹۸ با زدن پانزده گل آقای گل لیگ برتر ایران شده بود.

اگرچه دیاباته در پنج دربی‌ای که به میدان رفت نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند، اما خوشحالی خاص او که توسط علی علیپور پس از گلزنی به استقلال به نمایش درآمد؛ حاشیه ساز شده بود. شیخ دیاباته پیش‌تر در مصاحبه‌ای در مورد پیوستن به پرسپولیس در شرایطی که سرخ‌ها رقیب سنتی استقلال محسوب می‌شوند گفته بود: "چرا که نه. من بازیکن حرفه‌ای هستم، نه هوادار. هر جا توپ باشد و زمین، بازی می‌کنم.

" حال این اتفاق در آستانه به وقوع پیوستن است تا شیخ دیاباته نیز به جمع بازیکنانی اضافه شود که در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند. شیخ دیاباته پس از یورگن لوکادیا هلندی به دومین مهاجم خارجی پرسپولیس در فصل بیست و دوم تبدیل می‌شود و باید دید در تفکرات یحیی چه جایگاهی خواهد داشت. بدون‌شک بازی کردن او در دربی مقابل استقلال می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->