ملاقات مردمی وزرا و معاونین رئیس‌جمهور در مساجد و هیئت‌های مذهبی همزمان با هفته دولت

  • کد خبر: ۱۲۲۳۱۸
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
ملاقات مردمی وزرا و معاونین رئیس‌جمهور در مساجد و هیئت‌های مذهبی همزمان با هفته دولت
به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوی و به مناسبت هفته دولت تمامی وزرا و معاونین رئیس‌جمهور با حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی به صورت چهره به چهره با مردم ملاقات خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به گرامیداشت هفته دولت و تقارن این ایام با هفته جهانی مساجد، بنا به پیشنهاد حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوی مقرر شد کلیه وزرا و معاونین رئیس جمهور در این روز‌ها با حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی در میان مردم حاضر و به صورت چهره به چهره ملاقات‌های مردمی را صورت داده و نسبت به درخواست‌ها و شکایات، اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام داشت از برکات کم نظیر این دولت ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است که تقریباً در تمام اجتماعات مذهبی، فرهنگی و اجتماعی میز‌های ارتباط دولتمردان با مردم برگزار می‌شود.

بنابراین، این تصمیم خوب برای هفته دولت گرفته شده و طبق مکاتبات صادره با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی لازم جهت حضور اعضای محترم هیئت دولت و انجام ملاقات با مردم حاضر در مراسم معنوی نماز جماعت و هیئت‌های مذهبی این شب‌ها در ۳۰ مسجد جامع شناخته شده استان تهران صورت خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->