حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟
سرخط خبرها

گزارش سایت فیبا از بسکتبالیست ایرانی|جعفری: نیاز داریم همدیگر را باور کنیم

  • کد خبر: ۱۲۲۳۲۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
گزارش سایت فیبا از بسکتبالیست ایرانی|جعفری: نیاز داریم همدیگر را باور کنیم
بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان گفت:به نظرم، ما تیم بسیار با استعداد و خوبی داریم، و به تنها چیزی که نیاز داریم این است که همدیگر را باور کنیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سایت فیبا در گزارشی از بازیکن جوان تیم ملی بسکتبال نوشته است. در این مطلب آمده است: خوشبینی جعفری از شانس ایران برای رسیدن به مقام قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا: چرا که نه؟ صارم جعفری شاهد پیروزی ایران در مسابقات زیر ۱۸ سال آسیا ۲۰۱۶ در سالن آزادی بود. او فقط ۱۱ سال داشت که به تماشای مسابقات رفت و ایران موفق شد با نتیجه ۷۱ بر ۶۵ مقابل ژاپن به برتری برسد و مدال طلا را کسب کند. صارم نه تنها پیروزی ایران را دید بلکه شور و شعف مسابقات را دید و عاشق آن شد.
صارم ۱۷ ساله به یاد می‌آورد: «برای بازی آخر به استادیوم رفتم و عاشق جو سالن و هوادارانی شدم که تیم خود را تشویق می‌کردند.»
حالا ۶ سال بعد، مسابقات زیر ۱۸ سال آسیا راه خود را به پایتخت ایران باز می‌کند و جعفری هم قطعا جشن خودش را می‌خواهد.
بازیکن فوروارد ۰۳ /۲ متری که قرار است از ۲۱ تا ۲۸ آگوست شاهد بازی او باشیم، تیم ملی را با انگیزه بیشتری پس از اینکه در مسابقات زیر ۱۶ سال انتخابی جام جهانی قطر، به مقام هشتم رسیدند، همراهی کند.
جعفری که با میانگین ۱۳.۸ امتیاز و ۹.۲ ریباند در دیدار زیر ۱۶ سال، گفت: ما نتوانستیم با تیم زیر ۱۶ سال به جام جهانی برسیم، و حالا باید با این تیم کار را تمام کنیم.
جعفری و تیمش انگیزه‌ی بالایی دارند و تیم برای بازیابی شکوه از دست رفته آماده است.
جعفری به توانایی‌های تیمش باور زیادی دارد، و شانس بازگشت تیم را به صدر جوانان آسیا بالا می‌بیند.
جعفری گفت: بله! چرا که نه! ما خیلی سخت تمرین کردیم، و بازی‌های دوستانه زیادی پشت سر گذاشتیم و با آرامش و تجربه بیشتری وارد میدان می‌شویم.
جعفری ادامه داد: به نظرم، ما تیم بسیار با استعداد و خوبی داریم، و به تنها چیزی که نیاز داریم این است که همدیگر را باور کنیم و امیدوارم این اتفاق در مسابقات بیفتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->