آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

«پدرخوانده» رو در روی «شب‌های مافیا»| سعید ابوطالب نرفته بازگشت!

  • کد خبر: ۱۲۲۳۵۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
«پدرخوانده» رو در روی «شب‌های مافیا»| سعید ابوطالب نرفته بازگشت!
سعید ابوطالب از ساخت یک رئالیتی شو جدید با نام «پدر خوانده» خبر داد و گفت: این پروژه براساس بازی معروف «مافیا» طراحی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شامگاه شنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۱، روابط عمومی فیلیمو در خبری از ساخت سری جدید «شب‌های مافیا» خبر داد. نکته قابل توجه این خبر تولید سری جدید این رئالیتی شو بدون حضور سعید ابوطالب بود. این کارگردان در پی انتشار این خبر شامگاه دوشنبه ۳۱ مرداد ماه در یک ارتباط زنده و از طریق لایو اینستاگرام از پروژه جدید خود که ورژن دیگری از بازی «مافیا» است رونمایی کرد.

او در این ارتباط زنده اعلام کرد که رئالیتی شو جدیدش «پدر خوانده» نام دارد و به لحاظ اجرایی تفاوت‌هایی اساسی با «شب‌های مافیا» دارد. در بازی پدر خوانده ۱۱ بازیکن حضور دارند. ۷ شهروند و سه مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌کنند.

بنا به گفته ابوطالب این رئالیتی شو قرار است از طریق پلتفرم «فیلمنت» پخش شود. او همچنین اعلام کرد که در «پدرخوانده» به جز تعداد معدودی از شرکت‌کننده‌های شب‌های مافیا که تحت قرارداد پلتفرم دیگری هستند اکثر شرکت‌کننده‌های برتر آن برنامه در این رئالیتی شو حضور دارند.

سعید ابوطالب در این ارتباط زنده اشاره‌ای به گرداننده بازی نکرد. طبق شنیده‌ها این رئالیتی شو جدید ابوطالب به زودی پخش خود را شروع می‌کند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->