استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

رونمایی از ترکیب تیم ملی با کی‌روش در جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۲۵۱۹۲
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
رونمایی از ترکیب تیم ملی با کی‌روش در جام جهانی قطر
تیم ملی فوتبال ایران کمتر از ۷۰ روز دیگر درجام جهانی مقابل رقبا قرار خواهد گرفت و از همین فاصله سوال‌های بسیاری درباره ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی وجود دارد. نگاه‌ها به تصمیم کارلوس کی‌روش است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی با حضور کی‌روش در جام جهانی قطر با چه ترکیبی به میدان خواهد رفت؟ این سوال با آمدن سرمربی پرتغالی به تیم ملی فوتبال ایران ذهن اهالی فوتبال را سخت درگیر خود کرده است. در این میان احتمالات متعددی درباره ترکیب اصلی تیم ملی درجام جهانی داده می‌شود، اما نزدیک‌ترین ترکیب به آنچه در ذهن سرمربی تیم ملی می‌گذرد این است که به احتمال زیاد کی‌روش از بیرانوند به عنوان مرد اول خود در چارچوب دروازه استفاده خواهد کرد. گرچه امیرعابدزاده هم کم شانس نیست، اما به نظر می‌رسد بیرانوند بتواند برافکار سرمربی تیم ملی تا جام جهانی فائق آید. دو مدافع میانی تیم ملی نیز به احتمال فراوان مرتضی پورعلی گنجی و محمد حسین کنعانی زادگان خواهند بود.

دفاع راست تیم ملی به رامین رضاییان خواهد رسید. دردفاع چپ نیز میلاد محمدی یا احسان حاجی صفی گزینه خواهند بود. دراین پست می‌شود از نورافکن نیز استفاده کرد. در خط میانی حضور عزت الهی و ابراهیمی به عنوان دو هافبک دفاعی محتمل است. سه بازیکن دیگر که مایل به جلو بازی خواهند کرد علیرضا جهانبخش، عیل قلی‌زاده و مهدی طارمی خواهند بود و سردار آزمون نیز در راس پیکان هجومی تیم ملی بازی خواهد کرد. سامان قدوس نیز یکی از پرشانس‌ها است ضمن اینکه باید توجه داشت که بازگشت وحید امیری به تیم ملی ممکن است ترکیب را دستخوش تغییراتی کند.

البته این بازیکنان باید در اوج آمادگی و سلامت جسمانی باشند تا درترکیب اصلی قرار بگیرد وگرنه دیگر بازیکنان که تشنه بازی درجام جهانی خواهند بود برای بازی درترکیب اصلی گزینه خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->