ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شاگردان تنهاخ، میهمان شریف

  • کد خبر: ۱۲۵۷۶۰
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
شاگردان تنهاخ، میهمان شریف
هفته دوم رقابت‌های لیگ اروپا امشب برگزار می‌شود.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا امشب با برگزاری پانزده بازی انجام می‌شود و فقط دیدار آرسنال و آیندهوون از هفته دوم برگزار نمی‌شود. دیدار آرسنال و نماینده هلند ۲۸ مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

گروه A: مرگ ملکه بریتانیا باعث تعویق مسابقه آرسنال و آیندهوون در لیگ اروپا شد. قرار بود امشب تیم‌های آرسنال و آیندهوون در گروه A و در هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا به‌مصاف هم بروند، اما این مسابقه به زمان دیگری موکول شد. به‌دلیل اقدامات امنیتی پلیس لندن برای برگزاری مراسم خاک‌سپاری ملکه انگلیس، دیدار آرسنال برابر نماینده هلند در لیگ اروپا لغو شد.

در روز‌های گذشته فوتبال در برخی نقاط قاره اروپا تحت‌تأثیر مرگ ملکه انگلیس قرار گرفته است و در ابتدای هفته نیز اعلام شد که مسابقات هفته هفتم لیگ‌برتر انگلیس به این علت به زمان دیگری موکول خواهد شد. سایت یوفا سه‌شنبه به‌طوررسمی اعلام کرد که بازی لیگ اروپا بین دو تیم آرسنال و آیندهوون که قرار بود امروز، پنجشنبه، پانزدهم سپتامبر، برگزار شود، به تعویق افتاده است. این تصمیم به‌دلیل محدودیت شدید نیرو‌های پلیس و مسائل سازمانی مربوط به رویداد‌های عزاداری عمومی برای ملکه الیزابت گرفته شده است.

حتی نشریه میرر مدعی شد مسابقه بین چلسی و لیورپول در لیگ‌برتر نیز ممکن است به‌دلیل کمبود نیرو‌های پلیس به تعویق بیفتد. همچنین تقابل رنجرز مقابل ناپولی به‌دلیل کمبود پلیس در اسکاتلند از سه‌شنبه به چهارشنبه موکول شد. در دیگردیدار این گروه، بوده نروژ میزبان زوریخ سوئیس خواهد بود. بوده هفته گذشته با آیندهوون به تساوی ۱-۱ رسید و زوریخ نیز در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به آرسنال واگذار کرد.

گروه B: در این گرو‌ه دیناموکیف اوکراین از آاک‌لارناکای قبرس پذیرایی می‌کند. همچنین رن فرانسه در خانه پذیرای فنرباغچه ترکیه خواهد بود. فنرباغچه و رن در هفته اول با نتیجه ۲ بر ۱ برابر حریفانشان برنده شدند.

گروه C: در این گروه مسابقات، رئال‌بتیس از لودوگورتس بلغارستان میزبانی می‌کند و در یکی از دیدار‌های مهم این هفته لیگ اروپا، آاس‌رم به‌مصاف هلسینکی می‌رود. شاگردان ژوزه مورینیو در تیم رم که هفته پیش بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ به نماینده بلغارستان باختند، به‌مصاف بتیسی می‌روند که در بازی خارج‌از‌خانه هفته اول با دو گل بر هلسینکی فائق آمد. آ‌اس‌رم که در اولین دوره برگزاری لیگ کنفرانس اروپا موفق شد با غلبه بر فاینورد هلند در دیدار نهایی این رقابت‌ها، قهرمان کنفرانس لقب بگیرد، در لیگ اروپا هم آماده هنرنمایی است و در این مسابقه فقط برای برد به زمین مسابقه خواهد آمد.

گروه D: براگای پرتغال میزبان یونیون‌برلین آلمان است. براگا هم‌اکنون با شانزده امتیاز از شش بازی در رده دوم لیگ کشورش قرار دارد و از طرف دیگر، یونیون‌برلین با کسب چهارده‌امتیاز از از شش بازی، بالاتر از بایرن‌مونیخ، صدرنشین بوندس‌لیگاست. یونیون‌برلین در هفته اول لیگ اروپا در خانه با نتیجه ۱ بر ۰ بازی را به سن‌ژیلواز بلژیک واگذار کرد و براگا هم در سوئد با نتیجه ۲ بر ۰ دیگرتیم این گروه یعنی مالمو را شکست داد.

گروه E: در این گروه رئال‌سوسیداد که در هفته اول و در اولدترافورد با یک گل تیم تنهاخ را شکست داد، در بازی دوم به‌مصاف اومونیا قبرس می‌رود. در یکی دیگر از بازی‌های مهم امشب، شریف‌تیراسپول مولداوی که در هفته اول با سه گل بر میزبانش اومونیا غلبه کرد، میزبان منچستریونایتدی است که این‌روز‌ها با وضعیت عجیب ابتدای فصل فاصله گرفته است و با کسب نتایج خوب در لیگ‌برتر انگلیس، بی‌شک در لیگ اروپا هم برای هیچ تیمی حریفی آسان نخواهد بود.

گروه F: میتیلند دانمارک میزبان لاتزیو ایتالیاست. لاتزیو هم‌اکنون با کسب یازده امتیاز از شش بازی، بالاتر از یوونتوس و در رتبه هفتم جدول سری‌آ قرار دارد. نماینده ایتالیا در هفته اول لیگ اروپا با نتیجه پرگل ۴ بر ۲ بر فاینورد هلند غلبه کرد؛ فاینوردی که در دیداری هم‌زمان، میزبان اشتورم‌گراتس اتریش است. اتریشی‌ها هفته قبل، با یک گل مقابل میتیلند پیروز شده بودند.

گروه G: مسابقه قره‌باغ از آذربایجان و نانت فرانسه، یکی از دیدار‌های این گروه مسابقات است. در دومین دیدار این گروه، فرایبورگ آلمان در خانه المپیاکوس یونان به میدان می‌رود. در هفته اول رقابت‌ها، نانت همچون فرایبورگ با نتیجه ۲ بر ۱ از سد حریفش گذشت.

گروه H: فرنتس‌واروش مجارستان در خانه نانت با نماینده فرانسه بازی می‌کند و ترابزون‌اسپور در ترکیه پذیرای ستاره‌سرخ بلگراد خواهد بود. در اولین هفته لیگ اروپا، ستاره‌سرخ ۱ بر ۰ از موناکو شکست خورد و نماینده مجارستان با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده ترکیه را بدرقه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->