کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

اضافه‌شدن دیسک درایو جداشدنی در اولین بازطراحی پلی استیشن ۵

  • کد خبر: ۱۲۶۳۷۱
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
اضافه‌شدن دیسک درایو جداشدنی در اولین بازطراحی پلی استیشن ۵
نسخه بعدی پلی استیشن ۵ که انتظار می‌رود اولین بازطراحی اصلی این کنسول سونی به حساب بیاید، شامل یک دیسک درایو جداشدنی خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز - طبق گزارشی جدید، نسخه بعدی پلی استیشن ۵ که انتظار می‌رود اولین بازطراحی اصلی این کنسول سونی به حساب بیاید، شامل یک دیسک درایو جداشدنی خواهد بود تا در صورت نیاز به استفاده از دیسک، آن را از طریق USB-C به کنسول وصل کنید. این نسخه احتمالا در سپتامبر ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

در حال حاضر پلی استیشن ۵ در دو نسخه در بازار به فروش می‌رسد: نسخه دارای دیسک درایو و نسخه دیجیتال که نمی‌توان در آن از دیسک استفاده کرد، حتی اگر یک دیسک درایو را از طریق USB به آن متصل کنید. اما ظاهرا در نسخه بعدی PS۵ دیگر شاهد چنین تفاوتی در طراحی کلی دستگاه نخواهیم بود.

اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، طراحی نسخه بعدی PS۵ مشابه نسخه دیجیتال کنونی و بدون دیسک درایو داخلی خواهد بود. با این حال می‌توان برخلاف مدل کنونی، از دیسک درایو خارجی یا اکسترنال در آن بهره برد.

در حقیقت ظاهرا سونی یک نسخه بدون دیسک درایو خارجی و نسخه‌ای با دیسک داریو خارجی به صورت باندل را روانه بازار خواهد کرد؛ بنابراین اگر بخواهید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید، می‌توانید نسخه اول را بخرید و سپس در آینده با صرف هزینه، یک دیسک درایو خارجی تهیه کنید.

پلی استیشن ۵ اولین بار اواخر ۲۰۲۰ وارد بازار شد و اگرچه طراحی ظاهری‌اش تغییری نداشته، اما طراحی داخلی‌اش با تغییرات چشمگیری روبه‌رو شده است. در سال ۲۰۲۱ نسخه جدید آن با هیت‌سینک سبک‌تر از راه رسید و اوایل سال جاری میلادی هم مدل جدیدی با وزن کمتر روانه بازار شد. البته همانطور که گفتیم طراحی ظاهری این کنسول تغییری نداشته است.

در حال حاضر نمی‌دانیم طراحی نسخه جدید PS۵ به چه صورت خواهد بود، با این حال احتمالا با طراحی مشابه نسخه دیجیتال نسل کنونی روبه‌رو می‌شویم، با این تفاوت که به یک پورت USB-C جدید مجهز می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->