خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

توضیحات وزیر علوم درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها (۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۶۴۱۷
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
  • ۱
توضیحات وزیر علوم درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها (۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱)
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برگزاری کلاس‌های مجازی برای دروس رسمی توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی زلفی گل پس از حضور در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها عنوان کرد: در این نشست کمبودها و شرایط برای بازگشایی دانشگاه‌ها پس از ۲ سال مواجه با کرونا مطرح شد تا در برنامه هفتم توسعه و قانون ۱۴۰۲ کمک‌های قانونی نسبت به رفع این محدودیت‌ها از سوی مجلس صورت گیرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در طول دوران کرونا تعدادی از خوابگاه‌ها خودگردان تغییر کاربری داده باشند به همین دلیل این خوابگاه‌ها از چرخه خدمات‌رسانی به دانشجو خارج شدند و سعی شد که جایگزین برای این خوابگاه‌ها با حمایت از صندوق رفاه دانشجویان در نظر گرفته شود و یا خوابگاه‌ها تجهیز و بازسازی شوند تا در حد توان بتوانیم خدمات شایسته‌ای به دانشجویان ارائه کنیم.

زلفی گل در خصوص تأمین تغذیه برای دانشجویان نیز گفت: با توجه به افزایش نرخ تورم، اعتبارات دانشگاه‌ها به این نسبت در قانون بودجه دیده نشده بود، خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه تصمیم گرفته که حمایت‌هایی از دانشگاه‌ها داشته باشد تا در طول سال تحصیلی با مشکلات کمتری مواجه شویم.

این عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: بنا به تأکید رئیس جمهور قصد داریم تمامی کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم و این موضوع در اجلاس روسای دانشگاه‌های سراسر کشور نیز مورد تأکید قرار گرفت تا امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی نیز برای دانشجویان عزیز مهیا باشد.

وی درباره برگزاری مجازی دروس عمومی گفت: هیچ کلاس مجازی برای دروس رسمی نداریم اما از تجربه دوران آموزش مجازی برای فوق برنامه‌ها استفاده خواهیم کرد به عنوان مثال اساتید می‌توانند کلاس‌های بیشتری را برای دانشجویان در بستر فضای مجازی برگزار کنند و جلسات پرسش و پاسخ و حل تمرین برای دانشجویان در نظر بگیرند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
0
0
اونایی که تناقض معدل در کتبی دیپلم دارند و دانشگاه دولتی درس میخونن‌ به سازمان سنجش فرم تناقض رو میفرستن‌ چه نتیجه ای میگیرن سازمان سنجش؟ ممنون میشم زود تر جواب بدین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->