آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد
سرخط خبرها

تجمع محدود در میدان تقی آباد مشهد (۲۹ شهریور ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۶۴۱۹
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
  • ۲
تجمع محدود در میدان تقی آباد مشهد (۲۹ شهریور ۱۴۰۱)
تجمعی محدود در محدوده میدان تقی آباد مشهد که عصر امروز با شعار های ساختارشکنانه در حال انجام بود با دخالت نیروهای انتظامی به پایان رسید و جمعیت متفرق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی فوت مهسا امینی، عصر امروز تجمعی محدود در میدان دکتر علی شریعتی(تقی آباد) شکل گرفت. این تجمع در ادامه با شعارهای ساختارشکنانه همراه شد. بیشتر تجمع‌کنندگان جوان بودند. این تجمع برای ساعتی منجر به اختلال در عبور و مرور مردم و خودروها شد. با دخالت نیروی انتظامی هم‌اکنون جمعیت متفرق و مسیر عبور و مرور باز شده است.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
1
تمام اینها از مرگ مهسا سوء استفاده میکنن تا به اهداف کثیفشون برسن وگرنه مرده بودن در برابر اینهمه اختلاس قد علم کنن،یا اون روزایی که ۶۰۰ کشته کرونایی اعلام میشد ؟
چرا یک عده اشوبگر به زن چادری حمله میکنن ووحشیانه حجابش را میدرند اگر وجدان دارین،اگر مردین در مقابل این هتک حرمتها هم بایستین.
پروانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۰
0
1
اینها رو اعدام کنید اشغال های اشوبگر حرم زاده هستن همون پلیس هست که جونشو میذاره برای امنیت ما خاک بر سر حرم زادتون که دست نشانده دشمن های این کشور هستید خون شهدا شما رو بگیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->