«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

امکان انتشار استوری‌های ۶۰ ثانیه‌ای برای همه کاربران اینستاگرام فراهم شد

  • کد خبر: ۱۲۶۸۲۹
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
امکان انتشار استوری‌های ۶۰ ثانیه‌ای برای همه کاربران اینستاگرام فراهم شد
انتشار استوری‌های ۶۰ ثانیه‌ای سال گذشته با دسته‌ای از کاربران منتخب آزمایش شده بود و اکنون در دسترس تمام کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - اینستاگرام تایید کرده این شبکه اجتماعی در حال ارائه قابلیتی برای کاربران خود است تا استوری‌های طولانی‌تر را به‌صورت پیوسته منتشر کنند. به بیان ساده‌تر با این قابلیت، استوری‌هایی که کمتر از ۶۰ ثانیه هستند، به چند بخش تقسیم نخواهند شد. تغییر جدید سال گذشته با دسته‌ای از کاربران منتخب آزمایش شده بود و اکنون در دسترس تمام کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.

سخنگوی متا با ارسال ایمیلی به وب‌سایت TechCrunch نوشت:

«ما همیشه در حال کار روی روش‌هایی برای بهبود تجربه استوری‌ها هستیم. اکنون می‌توانید به‌طور مداوم استوری‌های تا ۶۰ ثانیه را بدون اینکه به کلیپ‌های ۱۵ ثانیه‌ای برش داده شوند، ایجاد و منتشر کنید.»

بازخورد‌های احتمالی تغییر جدید اینستاگرام

تغییر جدید احتمالا موردپسند کاربران و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. از سویی کاربران قادر خواهند بود تا استوری‌های متوالی را پست کنند که به چند کلیپ تقسیم نمی‌شوند و همچنین بینندگان نیز دیگر مجبور نخواهند بود تا به‌طور مداوم برای مشاهده تمام استوری‌ها، روی صفحه چندین بار ضربه بزنند.

البته این تغییر می‌تواند باعث دلسرد شدن کاربرانی شود که از سادگی و کوتاه بودن استوری‌ها لذت می‌برند.

علاوه بر این، قابلیت جدید همچنین تا حدودی مرز بین استوری‌ها و ویدیو‌های ریلز (Reels) را کم‌رنگ‌تر می‌کند، زیرا اکنون کاربران به دو گزینه برای ارسال یک ویدیوی ۶۰ ثانیه‌ای دسترسی دارند.

اینستاگرام در چند وقت گذشته اعلام کرده که تمرکزش روی ویدیو‌های را افزایش خواهد داد و به موجب آن، این شبکه اجتماعی محدودیت‌های زمانی ویدیو‌ها را افزایش داده است. چند ماه قبل بود که این شرکت پشتیبانی از ویدیو‌های Reels طولانی‌تر (تا ۹۰ ثانیه) را برای کاربران خود معرفی کرد که نسبت به قبل با محدودیت ۶۰ ثانیه‌ای افزایش پیدا کرده بود.

اینستاگرام همچنین اخیرا تغییر دیگری را در سیستم خود ایجاد کرده بود که به موجب آن، تمام پست‌های ویدیویی جدیدی که کوتاه‌تر از ۱۵ دقیقه هستند، به صورت Reels نمایش داده می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->