مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید
سرخط خبرها

آیا لینکدین هم مثل واتساپ و اینستاگرام فیلتر شده است؟ (۲ مهر)

  • کد خبر: ۱۲۶۸۳۵
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
آیا لینکدین هم مثل واتساپ و اینستاگرام فیلتر شده است؟ (۲ مهر)
پس از فیلترشدن اینستاگرام و واتساپ و گوکل‌پلی در روز‌های اخیر، به نظر می‌رسد از بامداد امروز دسترسی به شبکه اجتماعی لینکدین نیز با اختلال شدیدی همراه است و این پلتفرم هم برای کاربران داخل ایران مسدود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - استفاده از لینکدین بدون فیلترشکن عملا امکان‌پذیر نیست. شایان ذکر است دو روز پیش لینکدین اختلال جهانی پیدا کرده بود که این مشکل در حال حاضر در همه جای دنیا برطرف شده است.

آیا لینکدین هم مثل واتساپ و اینستاگرام فیلتر شده است؟ (۲ مهر)

نت بلاکس نیز اختلال در دسترسی به لینکدین در بین کاربران ایرانی را تایید کرده است. این مجموعه که کیفیت اینترنت را در جهان می‌سنجد در آخرین پست توییتری خود نسبت به وجود این اختلال در ایران، هشدار داده است.

آیا لینکدین هم مثل واتساپ و اینستاگرام فیلتر شده است؟ (۲ مهر)

لینکدین یک شبکه اجتماعی بین‌المللی مخصوص مدیران شرکت‌ها و کارجویان است و تاکنون در ایران فیلتر نشده بود. در واقع لینکدین شبکه اجتماعی است که بیشتر دانشگاهیان و متخصصان برای ارایه رزومه در آن عضو می‌شوند. این شبکه اجتماعی حدود ده سال پیش نیز به طور موقت در ایران دچار فیلترینگ شده بود.

لینکدین از معدود شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی باقی مانده در ایران بود که هنوز دچار فیلترینگ نشده بود. به نظر می‌رسد فیلتر شدن لینکدین نیز مانند فیلتر شدن پلتفرم‌های دیگری نظیر اینستاگرام و واتساپ و... مربوط به ناآرامی‌ها در کشور باشد. شب گذشته وزیر کشور در گفتگویی تلویزیونی تاکید کرده بود که وجود این اختلالات در اینترنت برای امنیت خود مردم است و تا زمانی که این ناآرامی‌ها ادامه داشته باشد، مسدودسازی‌ها در اینترنت ادامه دارد.

منبع: دیجیاتو


سایت استارلینک، ارائه‌دهنده اینترنت ماهواره‌ای، فیلتر شد

اینترنت ملی در دسترس، پلتفرم‌های خارجی فیلتر

وزارت ارتباطات: فعالیت پیام رسان‌ها و سایت‌های داخلی ادامه دارد


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->