رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

۷۳۹ اغتشاشگر در گیلان دستگیر شدند| شناسایی کامل لیدر اغتشاشات+ جزئیات انهدام یک تیم خرابکاری

  • کد خبر: ۱۲۶۸۷۳
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
  • ۱
۷۳۹ اغتشاشگر در گیلان دستگیر شدند| شناسایی کامل لیدر اغتشاشات+ جزئیات انهدام یک تیم خرابکاری
‌فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و گفت: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عزیزالله ملکی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشف سلاح‌های گرم و سرد اغتشاشگران در رشت اظهار داشت: در ۳ روز گذشته شاهد تحرکاتی از سوی اراذل اوباش و اغتشاشگران در سطح استان بودیم که با حضور مقتدرانه پلیس، بسیج، سپاه پاسداران و پشتیبانی‌های به‌عمل آمده برخورد قاطعی با برهم‌زنندگان نظم عمومی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۷۳۹ نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰ نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان‌ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند و به اماکن عمومی و اموال خصوصی آسیب وارد کردند.

سردار ملکی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک تیم خرابکاری در استان تصریح کرد: این تیم خرابکاری از یکی از استان‌های جنوبی کشور وارد گیلان شده بودند که قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند و تعدادی سلاح گرم و ابزار مختلف نیز از این تیم کشف و خرابکاران دستگیر شدند.

وی ضمن تشکر از پشتیبانی‌های به عمل آمده از مجموعه انتظامی استان در جهت مقابله با اقدامات تخریب‌گونه و اغتشاش گفت: در حال حاضر اوضاع عادی شده و تعداد معدودی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی مردم را دارند تذکر می‌دهم که امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با خرابکاران و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهیم کرد ابراز داشت: تعدادی از کسانی‌که در حوادث شب گذشته به دلیل اغتشاش دستگیر شدند در سنین پایین بودند و لیدر‌های این افراد کاملاً شناسایی شدند.

سردار ملکی با اشاره به حضور گسترده و پُرشور مردم گیلان در راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی و اغتشاش تصریح کرد: مردم گیلان روز گذشته بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران شرکت کردند و انزجار خود را نسبت به این گونه اقدامات نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه شاهد کمترین تخریب‌ها در سطح استان بودیم و قطعاً اجازه تحرکات بیشتر به آشوبگران نخواهیم داد ابراز داشت: امیدواریم آن دسته از افرادی که فریب‌خورده بودند به دامان نظام مقدس جمهوری اسلامی بازگردند که مورد عطوفت نظام قرار خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در ساعات اولیه این اتفاقات، ۱۰۴ نفر از کارکنان پلیس گیلان در این درگیری‌ها مجروح شدند و تعدادی از خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های سازمانی و تعدادی خودرو آتش‌نشانی و اورژانس نیز آسیب دیدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
2
بگیرید دم این موشای کثیفو از تو سولاخی بکشید بیرون و بکنید اونکاریو باهاشون که حقشونه ... بخدا مسامحه بسه دیگه ... درس عبرتشون کنید طوری که اونور آبی ها هم دیگه جرعت زر زدن نکنن ...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->