تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد
سرخط خبرها

کی‌روش ترکیب اصلی خط حمله را لو نداد| مشت بسته سرمربی تیم ملی

  • کد خبر: ۱۲۶۹۶۹
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
کی‌روش ترکیب اصلی خط حمله را لو نداد| مشت بسته سرمربی تیم ملی
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با استفاده از بازیکنان متعدد در خط حمله تیم ملی مشت خود را برای دیگر رقبا در این خط بسته نگه داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که نگاه تمام کارشناسان فوتبال جهان به پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه است، اما مسئله مهم‌تر در مواجهه با تیم ملی این است که کارلوس کی‌روش با به کارگیری بازیکنان متعدد در خط حمله، مشت خود را مقابل دیگر رقبا بسته نگه داشته است.

کی‌روش ازابتدای بازی با تیم ملی فوتبال اروگوئه از سردارآزمون، علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی در خط حمله تیم ملی استفاده کرد. این سه بازیکن به رغم تلاشی داشتند، اما موفق به گشودن دروازه تیم ملی اروگوئه نشدند، اما درنیمه دوم با حضور مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و علی قلی زاده آرایش هجومی تیم ملی تغییر کرد و درنهایت مهدی طارمی روی پاس طلایی کریم انصاری‌فرد موفق شد دروازه تیم ملی فوتبال اروگوئه را فرو بریزد.

در واقع کی‌روش در خط حمله تیم ملی از دو ترکیب متفاوت سود برد تا علاوه بر حفظ قدرت هجومی تیم ملی مقابل یکی از تیم‌های بزرگ حال حاضر فوتبال جهان، ترکیب ایده‌ال خود را نیز رو نکند و مشخص نشود که تیم ملی قرار است با کدام یک از این بازیکنان در جام جهانی مقابل انگلیس، آمریکا و ولز قرار بگیرد.

شاید در دیگر خطوط بتوان ترکیب تیم ملی را تا ۹۰ درصد گمانه زنی کرد. برای مثال دروازه‌بان تیم ملی ایران مشخص است و علیرضا بیرانوند از قفس توری محافظت خواهد کرد. در خط دفاع نیز زوج کنعانی‌زادگان و خلیل زاده به طور قطع بازی خواهند کرد و دفاع راست تیم ملی صادق محرمی خواهد بود. این طور که پیدا است ابوالفضل جلالی نیز در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت و شانس مطلوبی خواهد داشت.

سعید عزت الهی، احسان حاجی صفی و احتمالا سامان قدوس نیز شانس بالایی برای بازی در خط میانی خواهند داشت، اما مشخص نیست سه بازیکن راس تیم ملی چه کسانی خواهند بود و کی‌روش آن قدر بازیکن در خط حمله دارد که بتواند هر نوع ترکیبی را به کار بگیرد. به نظر می‌رسد نقطه قوت تیم ملی نیز همین جا است.

گرچه همه نگاه‌ها با آمدن کی‌روش به خط دفاع دوخته شده است، اما ظاهرا نقطه قوت تیم ملی در حط حمله است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->