رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

مشاور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای: ایران پیش از امضای توافق تضمین می‌خواهد| آماده همکاری با آژانس هستیم

  • کد خبر: ۱۲۷۱۴۹
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
مشاور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای: ایران پیش از امضای توافق تضمین می‌خواهد| آماده همکاری با آژانس هستیم
مشاور تیم ایران در مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: شرایط سخت آمریکا و اروپا به آن‌ها اجازه نمی‌دهد‏، فشار بر ایران را افزایش دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد مرندی تحلیلگر سیاسی و مشاور تیم مذاکره کننده ایران در وین در گفتگوی اختصاصی با این شبکه درباره اغتشاشات اخیر در ایران گفت: در تحولات چند روز اخیر، ارتش سایبری و رسانه‌های مورد حمایت گروهک منافقین و کشور‌های غربی وارد جنگ علیه ایران شدند. تبلیغات سنگینی علیه ایران توسط رسانه‌های فارسی زبانِ خارج نشین انجام شد. رسانه‌های خارجی واقعیت‌ها در ایران را بازتاب نمی‌دهند و بینندگان خود را به خشونت دعوت می‌کنند.  

وی در ادامه درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اظهار داشت: ایران قبل از امضای توافق جدید خواهان دریافت ضمانت است. آمریکا و اروپا با شرایط دشواری مواجه هستند و این شرایط به آن‌ها اجازه نمی‌دهد فشار بر ایران را افزایش دهند. گاز در شرایط و برهه زمانی کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است و آمریکا و اروپا از این موضوع اطلاع دارند.

وی افزود: مدیریت آژانس بین المللی انرژی اتمی دیکته‌های دولت آمریکا را اجرا می‌کند. آژانس به یک نهاد سیاسی تبدیل شده که کشور‌های غربی تأثیر زیادی بر آن دارند. مدیریت این آژانس از کارشناسان فنی و متخصص تشکیل نشده بلکه اشخاصی که تحت تأثیر سیاست‌های غربی قرار دارند، عضو آن هستند.

مرندی در پایان گفت: ایران آماده همکاری با آژانس است تا کذب بودن ادعا‌هایی را که اخیرا از سوی رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران مطرح شده، مشخص شود. ایران آماده همکاری با متخصصان و کارشناسان آژانس است تا پاسخ‌های لازم را برای حل بحران در اختیار آن‌ها قرار دهد، هر چند سؤالاتی که اخیرا از سوی آژانس مطرح شده، جدی نیست. آمریکا از آژانس برای اعمال فشار بر ایران استفاده می‌کند و آن‌ها خواهان ابقای برخی بند‌های پیچیده برای فرار از پایبندی به توافق هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->