رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

دور جدید حملات توپخانه‌ای و پهپادی سپاه به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۲۷۱۶۰
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
دور جدید حملات توپخانه‌ای و پهپادی سپاه به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق+ جزئیات
نیروی زمینی سپاه از صبح امروز دور جدید حملات توپخانه‌ای و پهپادی خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یگان‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران دور جدید عملیات خود علیه مواضع گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق را از صبح امروز آغاز کرده‌اند.

در این عملیات یگان‌های توپخانه‌ای و پهپادی نیروی زمینی سپاه با بکارگیری تسلیحات هوشمند و نقطه‌زن، مقر‌های تجمع و مراکز آموزشی و عملیاتی گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار دادند.

براساس این گزارش، دو روز قبل نیز نیروی زمینی سپاه از آغاز عملیات یگان‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) برای انهدام مواضع گروهک‌های تروریستی و ضدایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق که با عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور برخی پایگاه‌های مرزی کشورمان را مورد حمله قرار داده‌اند، خبر داد.

نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه خود آورده بود: به‌رغم تذکرات و هشدار‌های متعدد به مقامات اقلیم در خصوص جلوگیری از استقرار و فعالیت گروهک‌ها و تروریست‌های مزدور و اجیر‌شده ضد‌انقلاب علیه جمهوری اسلامی و قصور و بی‌توجهی آنان نسبت به اقدامات در خور و پیشگیرانه؛ نیروی زمینی سپاه پاسداران با به‌کارگیری یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) انهدام مقر‌ها و مراکز استقرار، طراحی و توطئه‌چینی گروهک‌های متجاوز تروریستی و ضد‌انقلاب در آن سوی مرزهای کشور در اقلیم شمال عراق را با عملیات آتشباری و حملات توپخانه‌ای آغاز کردند.

عملیات رزمندگان اسلام در راستای تضمین امنیت پایدار مرزی و تنبیه تروریست‌های جنایتکار متجاوز و مسئولیت‌پذیر کردن مقامات اقلیم در قبال مقررات بین‌المللی و وظایف قانونی خود ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->