آدرس محل‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| سیاه پوش شدن حرم مطهر رضوی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان + ادعیه و نماز میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند
سرخط خبرها

۲۸۳ هزار زائر پیاده تا صبح امروز ۴ مهرماه، وارد مشهد شدند | عرضه غذای تبرکی حضرت به همه زائران پیاده

  • کد خبر: ۱۲۷۱۶۲
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
۲۸۳ هزار زائر پیاده تا صبح امروز ۴ مهرماه، وارد مشهد شدند | عرضه غذای تبرکی حضرت به همه زائران پیاده
سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: از اربعین حسینی تا صبح امروز ۴ مهرماه، ۲۸۳ هزار ۷۸۷ نفر از ۹ ورودی مشهد حضور یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین رضایی با اعلام این خبر گفت: ظرفیت اسکان زائران همچنان میسر است و گروه‌های خدمتگزار با حضور در جاده  افرادی که پیش بینی اسکان نکرده اند را راهنمایی می‌کنند. خوشبختانه امسال همه ظرفیت‌ها در مشهد و استان مثل نهاد‌ها و خیریه‌ها پای کار امدند.

وی با تاکید بر اینکه ورود زائر به مشهد طی امروز و فردا ادامه دارد گفت: زائران برای تعیین اسکان خود در مشهد در این روز‌ها می‌توانند به خیابان نخریسی، فدائیان ۸، جمعیت خدمتگزار، واحد اسکان مردمی مراجعه کنند. همچنبن می‌توانند با تماس با شماره‌های شهرداری که در سطح شهرجهت اسکان اطلاع رسانی شده است، اطلاعات کسب کنند.

وی در باره امکانات خدمات رفاهی زائران در مشهد گفت: برای زائران که اسکان یافتند همچنین سه وعده غذایی همراه با میان وعده رایگان در نظر گرفته شده است و در کنار آن خدمات رفاهی و درمانی هم در واحد‌های اسکان پیش بینی شده است.

رضایی تصریح کرد: با همکاری آستان قدس رضوی یک بسته صبحانه رضوی به زائران داده می‌شود همچنین برای این عزیزان یک وعده غذای تبرکی حضرت هم در نظر گرفته شده است.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا افزود: ۲۵۰ مبلغ جهت پاسخگویی سوال‌های شرعی و برگزاری نماز جماعت توسط واحد فرهنگی جمعیت با همکاری بسیج طلاب و سازمان تبلیغات اسلامی در محل‌های اسکان حضور دارند.

وی درباره برنامه‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۵ هزار تمثال شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط زائران پیاده حمل می‌شوند تا زیارت پیاده را به نیابت شهدای گرانقدر انجام دهند.
رضایی افزود: تاکنون مسن‌ترین زائر پیاده با ۸۹ سال سن از شهرستان سبزوار کوچک‌ترین زائر پیاده ۶ ماه که با خانواده خود از مسیر فریمان به مشهد مشرف شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->