زلزله کی‌روش در دومین بازی دوستانه + ترکیب تیم ملی

  • کد خبر: ۱۲۷۲۹۸
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
زلزله کی‌روش در دومین بازی دوستانه + ترکیب تیم ملی
شاگردان کی روش از ساعت ۱۸ با یک ترکیب متفاوت نسبت به بازی با اروگوئه، به مصاف تیم ملی سنگال خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز در اتریش به مصاف تیم ملی فوتبال سنگال می‌رود. شیر‌های ترانگا که عنوان قهرمانی در قاره سیاه را هم با خود دارند، چند روز پیش و در یک مسابقه دوستانه به مصاف بولیوی رفتند و با ۲ گل موفق شدند به پیروزی برسند. شاگردان کارلوس کی روش در تیم ملی هم در اولین بازی دوستانه در دوران جدید سرمربی گری مرد پرتغالی، موفق شدند با یک گل تیم پرمهره اروگوئه را از پیش رو بردارند تا با روحیه بالایی برای جام جهانی آماده شوند.

سنگال، هفدهمین تیم ملی گران قیمت جهان

تیم ملی سنگال در شرایطی مقابل ایران قرار می‌گیرد که ارزش بازیکنان این تیم در سایت ترانسفرمارکت بیش از چهار برابر تیم ملی است. سنگالی‌ها که در ترکیب خودشان بازیکنان شاخص بسیاری، چون سادیو مانه، ادوارد مندی، کالیدو کولیبالی و ادریسا گی را دارند، در سایت ترانسفر مارکت به عنوان مرجع ارزش‌گذاری مالی تیم‌ها و بازیکنان فوتبال، حدود ۳۰۷ میلیون یورو ارش‌گذاری شده است. تیم ملی سنگال در حالی به عنوان هفدهمین تیم ملی گران‌قیمت دنیا و دومین تیم ملی قاره آفریقا با ارزشی نزدیک به ده هزار میلیارد شناخته می‌شود که در سایت ترانسفر مارکت، تیم ملی ایران با ارزش تقریبی ۷۲ میلیون یورو، در رده ۵۵ این فهرست قرار دارد.

ترکیب تیم ملی دستخوش تغییر می‌شود

پیش بینی می‌شود کادر فنی تیم ملی برای دیدار برابر سنگال، ارنج متفاوتی را نسبت به بازی روبروی تیم اروگوئه به میدان بفرستد. با توجه به استراحت دادن کارلوس کی روش به چند مهره اصلی اش در بازی امروز، ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل سنگال به شرح زیر پیش بینی می‌شود: امیر عابدزاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مرتضی پور علی گنجی، رامین رضاییان، امید نورافکن، میلاد سرلک، امید ابراهیمی، وحید امیری، علی قلی زاده، مهدی طارمی و کریم انصاری فرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->