مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

افزایش ترافیک مبادی خروجی شهر مشهد در ساعات پایانی سه‌شنبه | جاده مشهد به ملک آباد یک طرفه می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۷۳۱۰
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
افزایش ترافیک مبادی خروجی شهر مشهد در ساعات پایانی سه‌شنبه | جاده مشهد به ملک آباد یک طرفه می‌شود
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: در ساعات پایانی روز جاری پیش‌بینی شده معابر خروجی از مشهد با افزایش ترافیک همراه باشند.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت محور‌های ورودی و خروجی شهر مشهد اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است از ساعت ۱۵ مبادی خروجی مشهد ترافیک نیمه‌سنگینی داشته باشد.

وی گفت: با توجه به موج بازگشت شهروندان مشهد از مسافرت، پیش‌بینی شده از ساعت ۱۹ به ترافیک مبادی ورودی مشهد نیز اضافه شود.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی یادآور شد: در حال حاضر ترافیک‌ها پرحجم و روان است و مشکل به خصوصی در ورودی‌ها و خروجی‌های مشهد نداریم. هیچ مسیری در معابر اصلی و بزرگراهی یک طرفه نخواهد شد. فقط محور قدیم مشهد به سمت ملک‌آباد که تا امروز در اختیار زائران پیاده قرار داشت، از ساعت ۱۲ امروز به صورت یک طرفه در اختیار خودرو‌های خروجی از مشهد قرار خواهد گفت تا مبادی خروجی را زودتر تخلیه کنیم.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص وضعیت سفر‌ها به خراسان رضوی نسبت به سال گذشته تصریح کرد: سفر‌ها به خراسان رضوی نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد و به مشهد ۲۵ درصد افزایش داشته است. همچنین آمار‌ها نشان می‌دهد سفر‌ها نسبت به دهه پایانی صفر در سال ۹۸ نیز افزایشی بوده است.
وی با اشاره به اینکه در ایام پایانی صفر خوشبختانه هیچ تصادف منجر به فوت و یا جرح با زائران پیاده نداشتیم، بیان کرد: در معابر اصلی فقط یک مورد تصادف منجر به فوت در محور سبزوار به داورزن از شهرستان قم داشتیم.

میش‌مست افزود: مجموعه پلیس‌راه خراسان رضوی از روز ۳۱ شهریور در آماده‌باش کامل قرار داشت و روزانه ۲۰۰ تیم گشتی پلیس‌راه به شکل محسوس و نامحسوس در جهت خدمت به زائران پیاده و وسایل نقلیه خدمت‌رسانی می‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->