معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

کالبدشکافی اپل واچ اولترا + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۷۳۱۶
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کالبدشکافی اپل واچ اولترا + فیلم
مهندسان تعمیرات iFixit، ویدیویی را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد کالبدشکافی قدم به قدم اپل واچ اولترا هستیم. در این ویدیو به جای مرور قابلیت‌های ساعت هوشمند جدید اپل، فناوری و مهندسی مورد استفاده در آن به‌طور دقیق بررسی می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، ویدیو کالبدشکافی iFixit برخی آسیب‌پذیری‌های اپل واچ اولترا از نظر قابلیت تعمیر و دوام آن را آشکار می‌کند. به عنوان مثال، لبه برآمده دستگاه که برای محافظت از نمایشگر در نظر گرفته شده است، فقط در برابر ضربه‌های جانبی تاثیرگذار است. همانطور که در ویدیو اشاره شد، هر نوع برخورد مستقیم با نمایشگر این ساعت، خطر آسیب رساندن به آن را به همراه دارد.


کالبدشکافی اپل واچ اولترا


نکته دیگر اینکه برای دسترسی به باتری اپل واچ اولترا باید به جای پنل پشتی، نمایشگر آن را جدا کرد. با توجه به اینکه در هنگام تعویض و جابجایی نمایشگر دستگاه ممکن است صفحه OLED آن آسیب ببیند، این موضوع کمی برای ساعت ۸۰۰ دلاری اپل ناامید کننده است.

علاوه بر این، هنگام برداشتن صفحه پشتی سرامیکی این دستگاه، واشر چرمی آن که قطعات داخلی دستگاه را خشک نگه می‌دارد، اساسا از بین می‌رود. تعویض واشر نیز کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد و برای دوام دستگاه در عمق ۱۰۰ متری آب، نصب دقیق این قطعه یک امر ضروری است.

با توجه به این ویدیو و نکات ارائه شده در آن، می‌توان گفت که درست مانند محصولات قبلی غول فناوری کوپرتینو، تعمیر اپل واچ اولترا نیز احتمالا فقط برای متخصصان تعمیرات این شرکت آسان خواهد بود.

اخیرا در ویدیو دیگری که توسط کانال یوتیوب «TechRax» انجام شده بود،  مقاومت اپل واچ اولترا در برابر ضربه‌های چکش مورد آزمایش قرار گرفته بود. اپل در هنگام معرفی این دستگاه، از آن به عنوان قدرتمندترین ساعت هوشمند خود یاد کرده بود که برای ورزشکاران و کسانی ساخته شده که به دنبال ماجراجویی هستند و محصولی می‌خواهند که در برابر سختی‌ها مقاوم باشد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->