حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

برنامه‌های ساپینتو برای تقویت استقلال مشخص شد

  • کد خبر: ۱۲۷۳۴۶
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
برنامه‌های ساپینتو برای تقویت استقلال مشخص شد
سرمربی استقلال برنامه‌های زیادی برای تقویت تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی تیم استقلال برای نیم فصل دوم برنامه‌هایی را در نظر گرفته است که پس از بررسی‌های لازم توسط کادرفنی اش آن‌ها را تنظیم و به باشگاه ارائه کرده است.

این مربی جذب سه بازیکن را در نیم فصل دوم در دستور کار باشگاه قرار داده است. یک هافبک برزیلی که اقدامات لازم را برای جذب این بازیکن انجام شده و حتی شنیده می‌شود ساپینتو با این بازیکن در تماس است و شرایط وی را مورد بررسی قرار می‌دهد تا وی برای نیم فصل دوم در تمرینات استقلال حاضر شود.

از طرفی ساپینتو اصرار زیادی به بازگشت کاوه رضایی به استقلال دارد و این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است، اما این بازیکن که به با عقد قرارداد یک ساله به تراکتور پیوسته است در حال حاضر شرایط مشخصی برای بازگشت به استقلال ندارد و مدیران تراکتور با این اتفاق مخالفت کردند!

گفتنی است سرمربی استقلال در پست صالح حردانی نیز به بازیکن نیاز دارد و از طرفی قرار است نام چهار بازیکن در لیست مازاد استقلال قرار بگیرند که احتمال حضور نام آمانوف، زواری، حامدی فر و مرادمند در این لیست بسیار زیاد است.

البته ممکن است تا زمان اعلام لیست مازاد تغییراتی نیز در آن صورت پذیرد و بازیکنان جدیدی جای برخی نفرات قبلی را بگیرند، زیرا سرمربی استقلال در مورد برخی نفرات تیم تغییر عقیده داده و گذشت زمان در نظر وی تاثیرگذار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->