رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

ویدئو | پدر «حدیث نجفی» دروغ‌های بی‌بی‌سی را برملا کرد

  • کد خبر: ۱۲۷۴۹۷
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
  • ۶
ویدئو | پدر «حدیث نجفی» دروغ‌های بی‌بی‌سی را برملا کرد
پدر حدیث نجفی می‌گوید که بی‌بی‌سی دروغ می‌گوید و هیچ‌کس نمی‌تواند من را تحت فشار قرار دهد تا برخلاف میلم حرف بزنم.

به گزارش شهرآرانیوز، پدر «حدیث نجفی» گفت: دختر من هنرمند بود و از سیاست چیزی نمیدانست. من خودم جنازه فرزندم را دیدم. خون دختر من گردن کسانی است که از طریق رسانه‌های خارجی دعوت به آشوب کردند و حدیث من را گرفتند.

وی در ادامه گفت: خودشان آن طرف آب نشسته‌اند و مردم از همه جا بی‌اطلاع را دعوت به مبارزه میکنند؛ اگر ادعای مبارزه دارید چرا کف خیابان نیستید و امثال دختر من باید از دنیا بروند؟ بی‌بی‌سی دروغ می‌گوید. هیچ‌کس نمی‌تواند من را تحت فشار قرار دهد تا برخلاف میلم حرف بزنم.

پدر حدیث نجفی گفت: پلیس فرزند من را نکشته است. فرزند من بی‌گناه بود و درخواست رسیدگی عاملین این جنایت را از مراجع قضایی خواهانم.

تعداد بازدید : 2301
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بهبودی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
4
4
حرفای مادرش قبل از این بود یا یعدش!؟ چرا حرفاشون و عقایدشون فرق داره؟! مادرش تحت تاثیر رسانه خارجیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
5
3
حدیث نجفی با ۶ گلوله به قلب و صورتش توسط مزدوران نظام جنایتکار کشته شد
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
4
4
من دلم برای این جوونها این سرمایه های ناب میسوزه.خدا لعنت کنه مسیح و بی بی سی رو که خودشون اونجا نشستن این طفل معصومها رو میفرستن وسط خیابون. اونوقت یه عده هم به جای اینکه جو رو آروم کنن همه چی رو گردن حکومت میندازن.
تعجیل در ظهورش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
3
4
سلام ... در پاسخ به کاربر ناشناس ، عذر میخواهم شما اونجا حضور داشتید ؟؟ شاهد عینی بودید ؟؟ یا صرفا دارید حرفهای رسانه هایی مثل ایران اینترنشنال معاند و رسانه های دروغگو رو دیکته می کنید ؟؟؟ .. که کارشون دامن زدن به اغتشاشات هست که کارشون ضد و خورد و درگیری بین مردمه !!! .. واقعااااا هنوز فرق دوست و دشمن را نمی‌دانیم ؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
4
خدا پدرت رو بیامرزه، باز بهتر از همسرت صحبت میکنی، دین داری، وجدان داری، با اخلاقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
0
1
آخه یک دختر بچه چه کاری می تواند انجام دهد
نهایتش یک سنگی برادره بزنه یک شیشه را بشکند اما مرده اش برای یک عده سود داره تا بتوا. ند از سعودی حقوق بیشتری بگیرند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->