سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

شناخت ترکیب تیم ملی فوتبال با چند تردید

  • کد خبر: ۱۲۷۵۴۲
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
شناخت ترکیب تیم ملی فوتبال با چند تردید
شناسایی مسافران قطر با موفقیت انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی در دو بازی با اروگوئه و سنگال تا حد زیادی ترکیبش برای جام‌جهانی را شناخت. بازیکنانی مثل بیرانوند، محرمی، کنعانی‌زادگان، عزت‌اللهی، طارمی، جهانبخش، آزمون و حتی وحید امیری احتمالا جای تضمین‌شده‌ای در ترکیب کارلوس کی‌روش خواهند داشت. در چند پست، اما کی‌روش باید بازیکنان مدنظرش را انتخاب کند؛ پست‌هایی که مدعیان آن کیفیتی نزدیک به هم دارند.

‌خط دروازه؛ به‌دنبال نفر دوم

کی‌روش در مصاف با اروگوئه بیرانوند را از میان دروازه‌بانانی که به اردو فراخوانده بود، یعنی نیازمند، حسینی و عابدزاده، در چارچوب دروازه قرار داد. این انتخاب و عملکرد خوب بیرانوند نشان می‌دهد که فقط در‌صورتی‌که اتفاقی ویژه رخ بدهد، این سنگربان جایش را به دروازه‌بان دیگری خواهد داد. شاید کی‌روش در این دو بازی به این نتیجه رسیده باشد که حسینی را با فرمی که این‌روز‌ها دارد، با خود به جام‌جهانی ببرد و احتمالا عابدزاده و نیازمند باید برای قرار‌گرفتن میان سه انتخاب کی‌روش با هم رقابت کنند.

قلب خط دفاعی؛ کنعانی‌زادگان و شجاع

دیگر کسی روی اینکه کنعانی‌زادگان انتخاب اول کی‌روش در جام‌جهانی برای قلب خط دفاعی خواهد بود، شکی ندارد و سرمربی پرتغالی تیم‌ملی در دو بازی گذشته همه تلاشش را به کار گرفت تا زوج مناسبی برای او پیدا کند. شجاع خلیل‌زاده با توجه به نمایش خوبی که در مصاف با اروگوئه داشت، شاید حالا انتخاب اول کی‌روش باشد و مجید حسینی و پورعلی‌گنجی هم به‌ترتیب انتخاب‌های بعدی این مربی باتجربه و کارکشته خواهند بود.

دفاع راست؛ رامین رقیب محرمی

با‌وجود در‌دسترس‌بودن صالح حردانی، سرمربی تیم‌ملی در هر دو مسابقه به‌طور‌کامل فرصت بازی کردن و محک‌خوردن را در اختیار صادق محرمی، بازیکن دیناموزاگرب، قرار داد. با‌این‌وصف می‌توان گفت که فقط رامین رضاییان می‌تواند جایگاه ثابت محرمی در جام‌جهانی در پست دفاع راست را به خطر بیندازد؛ بازیکنی که با بازگشت کی‌روش پس از چند ماه دوری بار دیگر به اردوی تیم‌ملی بازگشت، ولی بدشانسی برای دریافت روادید سبب شد تا نتواند برای تیم‌ملی بازی کند.

‌دفاع چپ؛ حاج‌صفی انتخاب اول

با توجه به تصمیمات کی‌روش در دو دیدار برابر اروگوئه و سنگال می‌توان این‌طور استنباط کرد که انتخاب اول این مربی پرتغالی برای پست دفاع چپ، حاج‌صفی خواهد بود. نکته ویژه در پست دفاع چپ، بازی‌ندادن به میلاد محمدی بود که در جام‌جهانی روسیه و در مسیر این تورنمنت حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز می‌شد. غیبت نورافکن به‌علت صادر‌نشدن روادید، چالش دیگر کی‌روش در این پست بود؛ بازیکنی که با توجه به نمایش حاج‌صفی، کار سختی برای گرفتن جای این بازیکن دارد.

هافبک‌دفاعی؛ عزت‌اللهی انتخاب اول‌و‌آخر

به نظر نمی‎‌رسد در پخته‌ترین سال‌های دوران حرفه‌ای بازی، انتخاب کی‌روش برای پست هافبک‌دفاعی با مسئولیت سنگینی که این پست برای سرمربی پرتغالی دارد، نامی جز عزت‌اللهی باشد. همچنین باید اشاره کرد که امید ابراهیمی، دومین انتخاب کی‌روش برای این پست خواهد بود.

قدوس دیگر نیمکت‌نشین نمی‌شود‌

این پست را می‌توان یکی از چالش‌های کی‌روش به حساب آورد. با توجه به این دو مسابقه، شانس نوراللهی و قدوس برای بازی در این پست بیشتر از دیگربازیکنان است و البته وحید امیری، احسان حاج‌صفی و حتی کریم انصاری‌فرد که در گذشته گاهی در این پست بازی می‌کرد، می‌توانند این فرضیه را به هم بریزند.

رقیبان سرسخت برای وینگر‌های چپ‌و‌راست‌

درباره این دو پست حساس می‌توان گفت که در پست وینگر راست رقابت میان علی قلی‌زاده و علیرضا جهانبخش خواهد بود و در پست وینگر چپ نیز مهدی ترابی نشان داد که می‌تواند رقیب سرسختی برای مهدی طارمی باشد. البته که وحید امیری یک مدعی بالقوه دیگر برای حضور در این پست خواهد بود.

‌مهاجم هدف؛ طارمی یا آزمون؟

انتخاب بازیکن برای پست مهاجم هدف شاید ساده‌ترین و بی‌دردسرترین انتخاب برای کی‌روش با توجه به حضور سردار آزمون باشد. آزمون مهاجمی است با توانایی‌های گل‌زنی ویژه در باکس حریفان که هم در استفاده از ضربات سر متبحر است و هم ضربات پا. پس انتخاب اول و آخر سرمربی پرتغالی آزمون خواهد بود و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، در سه دیدار جام‌جهانی تغییری در این تصمیم ایجاد نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->