چند انگلیسی در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند؟ احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است
سرخط خبرها

چرا بی‌بی‌سی رادیو‌های فارسی و عربی خود را تعطیل کرد؟

  • کد خبر: ۱۲۷۶۴۶
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
چرا بی‌بی‌سی رادیو‌های فارسی و عربی خود را تعطیل کرد؟
شبکه انگلیسی «بی‌بی‌سی» اعلام کرد که رادیو‌های زبان فارسی و عربی خود را تعطیل خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه انگلیسی «بی‌بی‌سی» ضمن فاش کردن خبر‌هایی مبنی بر تعطیلی برنامه‌های رادیویی‌اش به زبان‌های فارسی و عربی، گزارش داد که در تصمیمی برای تعدیل نیرو، ۳۸۲ نفر از کارکنانش در سراسر جهان بی‌کار شده‌اند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، سرویس جهانی بی‌بی‌سی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «هزینه‌های بالا و تامین منابع مالی برای مجوز‌های ثابت و نقدی منجر به انتخاب‌های دشواری شده است».

شبکه انگلیسی بی‌بی‌سی همچنین اعلام کرد که هم‌زمان با تعطیل شدن شبکه‌های رادیویی به زبان‌های عربی و فارسی، سرویس جهانی آن صد‌ها کارمند خود را در سراسر دنیا اخراج خواهد کرد.

سرویس جهانی بی‌بی‌سی در ادامه بیانیه خود افزود: بر اساس طرح در نظر گرفته شده برای تعدیل نیرو و تعطیلی رادیو‌های بی‌بی‌سی عربی و بی‌بی‌سی فارسی، تاکنون ۳۸۲ نفر از کارکنان اخراج شده‌اند.

در همین خصوص، مدیران شبکه بی‌بی‌سی اعلام کرد‌ه‌اند که مجبورند به میزان ۲۸.۵ میلیون پوند در بخش خدمات بین‌المللی بی‌بی‌سی صرفه‌جویی‌کنند تا این سرویس بتواند به فعالیت ادامه دهند.

پیش از این نیز مسئولان این شبکه در بیانیه‌ای گفته بودند که سازمان بی‌بی‌سی و تشکیلات رسانه‌ای آن در مجموع باید ۵۰۰ میلیون پوند از هزینه‌های سالانه خود بکاهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->