فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران ۸ مهرماه ۱۴۰۱| ۵ فوتی و شناسایی ۳۲۸ بیمار جدید

  • کد خبر: ۱۲۷۶۶۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
آخرین آمار کرونا در ایران ۸ مهرماه ۱۴۰۱| ۵ فوتی و شناسایی ۳۲۸ بیمار جدید
در ۲۴ ساعت گذشته، پنج بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز هشتم  مهرماه ۱۴۰۱ و براساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۸۸ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول شبانه‌روز گذشته، پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۴۲۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا‌کنون ۷ میلیون ۳۲۵ هزار و ۶۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۸۴ هزار و ۳۹۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۶۸۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۴۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۲۵ دُز رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->