سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

استاندار سیستان و بلوچستان: مهاجمان، "تروریست" و تجزیه‌طلب" بودند | ۱۹ جانباخته و ۲۰ مجروح در حادثه تروریستی امروز زاهدان

  • کد خبر: ۱۲۷۶۷۷
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
استاندار سیستان و بلوچستان: مهاجمان،
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه امروز زاهدان، گفت: برای ما مسجل شد که این افراد "تروریست" و تجزیه‌طلب" بودند و با تلاش نیروهای امنیتی، تروریست‌‌ها ناکام ماندند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین مدرس‌خیابانی درباره حمله تروریستی امروز در زاهدان اظهار داشت: بعد از نما‌ز جمعه عده‌ای از افراد ناشناس و تجزیه‌طلب به سمت کلانتری ۱۶ زاهدان در نزدیکی مسجد مکی حمله‌ور شدند و مقر انتظامی را مورد تعرض قرار دادند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این تروریست‌ها تصرف کامل کلانتری بود، افزود: آن‌ها بعد از خسارت به دیوار‌های کلانتری اقدام به پرتاب سنگ و مواد آتش‌زا به داخل کلانتری ۱۶ کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بعد از این حادثه واکنش نیرو‌های امنیتی و نظامی قاطع بود، تصریح کرد: این افراد "تروریست" و تجزیه‌طلب" بودند که برای ما مسجل شد و بحمدالله با تلاش نیرو‌های امنیتی، تروریست‌ها در دستیابی به هدفشان ناکام ماندند.

مدرس‌خیابانی با بیان اینکه تروریست‌ها بعد از ناکامی در حمله ۳ کلانتری زاهدان به فروشگاه‌ها، بانک‌ها و بازار زاهدان تعرض کرده و خسارت فراوانی به اموال مردم زدند، ادامه داد: با حضور نیرو‌های امنیتی در سطح شهر بلافاصله اوضاع کنترل شد و هم اکنون آرامش در شهر برقرار است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های نظامی و امنیتی تا دستگیری کامل اشرار مسلح از پای نخواهند نشست، اضافه کرد: از مردم زاهدان نهایت قدردانی را داریم که امروز با این تروریست‌ها همراهی نکردند و از آن‌ها اعلام برائت کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به محکومیت حادثه امروز زاهدان از سوی بزرگان و علما شیعه و اهل تسنن، خاطرنشان کرد: از مولوی عبدالحمید قدردا‌نی می‌کنم که به موقع این حرکت را محکوم کرد و آرامش برقرار شد.

مدرس‌خیابانی با اشاره به اغتشاشات در سایر نقاط کشور در چند روز گذشته تاکید کرد: این در حالی بود که تا ظهر امروز فضای بسیار آرامی در استان سیستان و بلوچستان حکم‌فرما بود.

وی با بیان اینکه تاکنون در حادثه امروز ۱۹ نفر کشته و ۲۰ نفر مجروح شده‌اند، اظهار داشت: این تعداد شامل مردم و نیرو‌های نظامی است که آمار تفکیکی به‌زودی اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->