برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

آرسنال- تاتنهام؛ دوئل تمام‌نشدنی

  • کد خبر: ۱۲۷۷۱۶
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
آرسنال- تاتنهام؛ دوئل تمام‌نشدنی
لیگ جزیره پس از وقفه‌ای دوهفته‌ای با یک دربی جذاب آغاز می‌شود

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ‌جزیره پس از وقفه‌ای دوهفته‌ای درحالی از امروز آغاز می‌شود که در اولین دیدار هفته نهم، تاتنهام در ورزشگاه امیریتس به مصاف آرسنال می‌رود تا اولین دربی لندن در فصل جاری بین دو تیم انجام شود.

پس از آنکه رقابت‌های لیگ‌برتر انگلیس در هفته هفتم به‌دلیل مرگ ملکه به تعویق افتاد، هفته هشتم این رقابت‌ها نیز با تعویق سه بازی و انجام هفت مسابقه سپری شد تا هم‌اکنون توپچی‌های لندن با هجده امتیاز از هفت بازی، بر صدر جدول تکیه زده باشند. سرمربی اسپانیایی آرسنال که امسال تیم خوبی را روانه میدان کرده است، در سخت‌ترین چالش خود در این فصل، تیمش را امروز برابر تیمی به میدان می‌فرستد که همراه منچسترسیتی، تنهاتیم‌های بدون باخت لیگ‌جزیره هستند.

تاتنهامی‌ها از هفت دیدار گذشته‌شان هفده امتیاز کسب کرده‌اند و با یک‌امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین، بعد از من‌سیتی در رده سوم جدول قرار دارند. آرسنالی‌ها تا اینجای مسابقات فقط به منچستریونایتد باخته‌اند و در دیگر دیدارهایشان موفق به پیروزی شده‌اند. ازطرف‌دیگر، شاگردان آنتونیو کونته با تساوی مقابل چلسی توخل و وستهم و برد در دیگربازی‌ها، در اندیشه حفظ روند شکست‌ناپذیری هستند و امیدوارند با پیروزی مقابل میزبانشان، بیست‌امتیازی شوند و تا پیش از شهرآورد فردای شهر منچستر بین من‌سیتی و من‌یونایتد، موقتا صدرنشین رقابت‌ها شوند.

مصدومان پرتعداد آرتتا

آرسنال پس از شروع نسبتا آرام فصل از نظر مصدومیت، در هفته‌های اخیر با مشکلاتی درباره مصدومیت بازیکنانش روبه‌رو شده است. کاپیتان آرسنال بازی برابر برنتفورد را به‌علت مصدومیت دردسرساز ساق پا از دست داد. اودگارد چند‌هفته‌ای بود که با این مشکل دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد، اما توانسته بود با این درد به بازی ادامه دهد، اما پس از شرکت در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی برنتفورد، تصمیم گرفته شد که بهتر است بازی نکند.

البته انتظار می‌رود او برای رویارویی با اسپرز مشکلی نداشته باشد. همچنین الکساندر زینچنکو به‌علت مصدومیت ساق پا از میادین دور شد و باعث شد در تعطیلات بازی‌های ملی در انگلیس بماند. با‌این‌حال، آرسنال امیدوار است که مصدومیت او خیلی جدی نباشد و برای دربی شمال لندن برابر اسپرز در‌دسترس باشد. تاریخ بازگشت الننی، ملی‌پوش مصری، هنوز مشخص نیست، اما معاینات اولیه حاکی از آن است که او ممکن است تا ژانویه در‌دسترس نباشد.

اسمیت‌رو نیز همچنان از آسیب‌دیدگی کشاله ران رنج می‌برد و او هم وضعیتی مشابه الننی دارد و تاریخ بازگشتش نامشخص است، اما اسمیت‌رو احتمالا برای بازی آرسنال مقابل تاتنهام در‌دسترس نخواهد بود. سدریک سوارز، ملی‌پوش پرتغالی آرسنال، نیز انتظار نمی‌رود برای شهرآورد شمال لندن آماده باشد. توماس پارتی هم در ترکیب اصلی غنا برای رویارویی با برزیل در طول بازی‌های ملی بود، اما پس از احساس مشکل در زانویش در تمرین، از بازی خارج شد. پارتی که به لندن برگشته، از زمان بازگشتش تحت‌درمان قرار گرفته است، اما آسیب‌دیدگی زانویش جدی نیست و انتظار می‌رود این هافبک غنایی مقابل تاتنهام به میدان برود. همچنین تیرنی، مدافع چپ آرسنال که در بازی‌های ملی از ناحیه سر آسیب دید، احتمالا در دیدار امروز آماده خواهد بود.

کونته: آمار مصدومان را لو نمی‌دهم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه بازی امروز تیمش مقابل آرسنال از تقویم شلوغ مسابقات تا پیش از جام‌جهانی انتقاد کرد. آنتونیو کونته در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه با سؤال‌های زیادی درباره مصدومان تیمش روبه‌رو شد، ولی از پاسخ‌دادن صریح خودداری کرد و گفت اگر آرسنال از وضعیت دقیق مصدومان تاتنهام آگاه باشد، امتیازی به نفع رقیب خواهد بود.

کونته در آستانه شهرآورد لندن که امروز برگزار خواهد شد، درباره مصدومان تاتنهام گفت: من نمی‌خواهم درباره مصدومیت بازیکنانم صحبت کنم. چون صحبت‌کردن درباره مصدوم‌های تاتنهام در‌واقع امتیازی است که با دست خودمان به آرسنال می‌دهیم. سرمربی ایتالیایی تاتنهام درباره آمادگی برای بازی مقابل آرسنال بیان کرد: باید برای بررسی وضعیت چند بازیکن که از تیم‌های ملی برگشته‌اند، تا فردا (امروز) صبح صبر کنیم. ما امروز (جمعه) آخرین تمرینمان پیش از شهرآورد را برگزار می‌کنیم و می‌فهمیم چه بازیکنانی در اختیار داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->