نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نتیجه بازی پورتو و براگا+ ویدئو خلاصه بازی| طارمی: به احترام مردم ایران خوشحالی نکردم

  • کد خبر: ۱۲۷۷۳۵
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
نتیجه بازی پورتو و براگا+ ویدئو خلاصه بازی| طارمی: به احترام مردم ایران خوشحالی نکردم
تیم فوتبال پورتو بامداد امروز مقابل براگا قرار گرفت و با درخشش مهدی طارمی موفق شد با نتیجه ۴ بر یک حریف خودش را از پیش رو بردارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و روی گل‌های تیمش تاثیر بسیار زیادی داشت، اما موفق به گلزنی نشد و یک پاس گل داد.

ستاره ایرانی با وجود اینکه گلزنی نکرد، ولی پاس گل داد و در بقیه گل‌های اژد‌ها تاثیرگذار بود به همین خاطر به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سایت «گل پوینت» پرتغال که در ارزیابی هایش بسیار سخت گیر است به مهدی طارمی بالاترین امتیاز زمین یعنی ۸.۵ از ۱۰ را داد تا ستاره ایرانی بهترین بازیکن زمین شود.

این رسانه پرتغالی در ادامه به تمجید از مهاجم ملی پوش ایرانی پرداخت و او را به مسی تشبیه کرد و نوشت: عملکرد فوق العاده مهدی طارمی ثابت می‌کند که این فقط مسی نیست که تنها با یک پاس گل عنوان برترین بازیکن میدان "رتبه‌های مسی" را کسب می‌کند.

این رسانه به توانایی مسی اشاره کرد که در بسیاری از بازی‌ها گلی نمی‌زند، ولی با پاس گل و تاثیرگذاری بهترین بازیکن زمین می‌شود. طارمی هم جای پای مسی گذاشته و بدون اینکه گلی بزند با تاثیرگذاری بهترین شد.

طارمی: به احترام مردم ایران خوشحالی نکردم

نکته جالب در این بازی، عدم خوشحالی مهاجم ایرانی روی گل‌های پورتو بود که همین مسئله نیز باعث شد تا در پایان مسابقه و در مصاحبه پس از بازی، از او در این خصوص سوال شود.

طارمی درخصوص خوشحالی نکردن پس از گل‌های پورتو گفت: من هم خوشحالم و هم غمگین. برای پورتو خوشحالم، چون ما بازی را بردیم. اما با توجه به اتفاقاتی که در ایران می‌گذرد، نتوانستم گل‌ها را جشن بگیرم. به احترام مردمم نتوانستم این کار را انجام دهم. من هم به خاطر آن‌ها اینجا هستم.

او درباره بازی نیز گفت:ما بهترین موقعیت‌ها را داشتیم و و کارمان را خوب انجام دادیم. خوشبختانه به پیروزی رسیدیم. بازی در دراگائو همیشه فوق‌العاده است. هواداران ما فوق‌العاده هستند. آن‌ها باعث افزایش انگیزه ما می‌شوند.

ویدئو خلاصه بازی پورتو و براگا با درخشش طارمی

تعداد بازدید : 515
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->