حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

نتیجه بازی آرسنال و تاتنهام+ ویدئو خلاصه بازی| توپخانه توپچی‌ها برای قهرمانی پر شده است

  • کد خبر: ۱۲۷۷۹۴
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
نتیجه بازی آرسنال و تاتنهام+ ویدئو خلاصه بازی| توپخانه توپچی‌ها برای قهرمانی پر شده است
تیم فوتبال آرسنال در یک بازی جذاب و زیبا موفق شد تاتنهام را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد و به صدرنشینی اش در لیگ جزیره ادامه بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این دیدار آرسنال ابتدا با گل تماشایی پارتی در دقیقه ۲۰ که با شوتی از راه دور به ثمر رسید، پیش افتاد. اما دقیقه ۳۱ ریچارلیسون پنالتی گرفت تا کین آن را تبدیل به گل تساوی کند. با این حال از اشتباه مشترک لوریس و رومرو، ژسوس استفاده کرد و دقیقه ۴۹ بار دیگر آرسنال به گل برتری رسید. اخراج امرسون در دقیقه ۶۲ کار اسپرز را سخت کرد و دقیقه ۶۷ ژاکا گل سوم و تیرخلاص را زد تا توپچی‌ها به بردی شیرین دست پیدا کنند.

آرسنال با غلبه با فتح دربی لندن، هفتمین برد خود را کسب کرد و با ۲۱ امتیاز جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد. اکنون فاصله شاگردان میکل آرتتا با نزدیک‌ترین رقیب‌شان منچسترسیتی که یک بازی کمتر دارد، ۴ امتیاز است. این در حالیست که تاتنهام هم با ۱۷ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

این سومین برد متوالی توپچی‌ها در خانه برابر تاتنهام بود. آخرین باری که آرسنال سه بار متوالی در خانه فاتح دربی شمال شد، از ماه فوریه سال ۲۰۱۲ تا سپتامبر ۲۰۱۳ بود. این سومین باخت تاتنهام در ۴ بازی اخیرش برابر آرسنال بود.

آتش بازی توپچی ها در دربی لندن

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->