تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خودروی نیم میلیون دلاری روسی را بشناسید + تصاویر

  • کد خبر: ۱۲۷۸۲۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
خودروی نیم میلیون دلاری روسی را بشناسید + تصاویر
سازنده روسی خودروهای پریمیوم یعنی شرکت Aurus که خودروهای ریاست جمهوری روسیه را تولید می‌کند، یک تازگی مدل مورد انتظار را به صورت رسمی معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، خودرو SUV لوکس روسی Aurus Komendant که نه تنها با اندازه خود، بلکه با قیمت چشمگیر هر بیننده‌ای را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به گفته شرکت سازنده خودرو روسی ۷۰ درصد قطعات این خودرو داخلی هستند و ۳۰ درصد دیگر از شرکت‌های دیگر تامین شده است.

خودروی نیم میلیون دلاری روسی را بشناسید + تصاویر

طراحی ظاهری این ماشین شاسی بلند لوکس روسی Aurus Komendant از زبان طراحی جدید این شرکت بهره می‌برد و بنابراین بسیار شبیه سدان بزرگ این خودروساز Senat S۶۶۰ است. با این حال، برخی از تفاوت‌ها نیز وجود دارد. به عنوان مثال با وجود شباهت، چراغ‌های این دو خودرو کاملاً متفاوت است. علاوه بر این، این خودرو جدید Aurus Komendant در ۹ رنگ موجود است که سه رنگ آن منحصر به فرد است. از نظر ابعاد این شاسی بلند غول پیکر Aurus Komendant طول ۵۳۸۰ میلی متر، عرض ۲۰۰۴ میلی متر و ارتفاع ۱۸۲۰ میلی متر داشته و وزن این خودرو ۳.۲ تن است.

خودروی نیم میلیون دلاری روسی را بشناسید + تصاویر

فضای داخلی، همانطور که انتظار می‌رود، کاملا از سدان Senat S۶۶۰ قرض گرفته شده است. در مجموع ۷ گزینه رنگ برای فضای داخلی قابل انتخاب است. اما تغییراتی نیز وجود دارد. بنابراین، اکنون شیفتر‌های پشت فرمان اضافه شده است تا راننده بتواند به سرعت دنده را عوض کند. در بخش تجهیزات این شاسی بلند روسی آوروس به یک سیستم خودران سطح پایه مجهز شده است. نسخه زرهی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

خودروی نیم میلیون دلاری روسی را بشناسید + تصاویر

شاسی بلند روسی Komendant بر اساس یک پلت فرم مدولار واحد ساخته شده است. پیشرانه آن تغییر نکرده و کاملا از سدان سنات گرفته شده است. این خودرو همچنان از یک موتور V۸ بنزینی با توربو با کد NAMI-۴۱۲ بهره می‌برد که ۵۹۸ اسب بخار قدرت و ۸۸۰ نیوتن متر تولید می‌کند و در کنار آن یک موتور الکتریکی که حداکثر قدرت ۶۲ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند در مواقع لزوم به کمک پیشرانه بنزینی می‌آید. در مجموع پکیج پیشرانه شاسی بلند روسی Komendant ۶۶۰ اسب بخار قدرت و بیش از هزار نیوتن متر تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می‌شود. این SUV قدرتمند روسی به جای فنر از یک سیستم تعلیق بادی بهره می‌برد که به شما امکان می‌دهد فاصله زمین را از ۲۰۰ تا ۲۶۰ میلی متر تغییر دهید.

خودروی نیم میلیون دلاری روسی را بشناسید + تصاویر

شاسی بلند Aurus Komendant در کارخانه‌ای در Yelabuga روسیه تولید خواهد شد که سدان Senat در آن تولید می‌شود. شروع تولید این شاسی بلند روسی برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است. قیمت آن نیز مشخص است که بالغ بر ۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار روبل (۵۵۹۸۰۰ دلار) خواهد بود. البته همچنان قیمت این خودرو به اندازه قابل توجهی کمتر از رولز رویس کولینان جدید در روسیه است.

خودروی نیم میلیون دلاری روسی را بشناسید + تصاویر

منبع: خودروبانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->