پرسپولیس به دنبال وصول طلب میلیاردی از اسپانسر باشگاه!

  • کد خبر: ۱۲۷۹۲۶
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
پرسپولیس به دنبال وصول طلب میلیاردی از اسپانسر باشگاه!
باشگاه پرسپولیس طلبکار است و به دنبال این است تا بتواند پول خود را از اسپانسرش بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از هفته دوم لیگ برتر بود که شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر اصلی و رسمی باشگاه پرسپولیس در فصل جدید معرفی شد. طبق اعلام منابع معتبر مبلغ قرارداد باشگاه پرسپولیس با این شرکت برای یک فصل حدود ۱۱۰ میلیارد تومان است که مبلغ قابل توجهی خواهد بود. با این وجود، اما هنوز ایرانسل به باشگاه پرسپولیس پرداختی نداشته است.

این در شرایطی است که طبق توافق طرفین، قرار بر این بود که هر چندبازی یکبار شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر پرسپولیس، مبلغی را به این باشگاه پرداخت کند، اما با گذشت ۵ هفته از شروع قرارداد هنوز مبلغی از سوی این شرکت پرداخت نشده است و مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر هستند تا این مبلغ به خزانه این باشگاه واریز شود. از طرف دیگر گفته می شود قراردادی بین پرسپولیس و ایرانسل هنوز امضا نشده است!

همچنین سازمان لیگ هم به عنوان مجری تبلیغات محیطی باشگاه پرسپولیس هنوز مبلغی را به حساب این باشگاه پس از ۶ هفته واریز نکرده است آنهم در شرایطی که طبق توافق صورت گرفته این سازمان هم بابت تبلیغات محیطی باید هر چند بازی یکبار مبلغ مورد توافق را پرداخت می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداده است. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس از اسپانسر خود و البته سازمان لیگ مبلغ هنگفتی را طلبکار است که باید پرداخت شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->