راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به حوادث اخیر کشور: نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌های مستحکم دارد

  • کد خبر: ۱۲۸۰۶۶
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به حوادث اخیر کشور: نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌های مستحکم دارد
 رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از مهمترین موضوعات و محور‌های فعالیتی شهرداری باید به نوسازی و به‌روزسانی تجهیزات آتش‌نشانی اختصاص یابد و این موضوع را در راس توجهات قرار دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در آغاز پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، اظهارکرد: در دهه پایانی ماه صفر، توفیق میزبانی از خیل عظیم عاشقان اهل‌بیت (ع) برای مجاوران بارگاه منو رضوی فراهم آمد.

وی با بیان اینکه در دهه پایانی ماه صفر امسال، پیگیری‌های خوبی از سوی دولتمردان و مدیران استانی و شهری، به ویژه شهردار و همکاران شهرداری مشهد شاهد بودیم، گفت: اقدامات مقتضی به خوبی صورت گرفت و همه ظرفیت‌ها پای کار آمدند به نحوی که این ایام را با کمترین مشکل پشت سر گذاشتیم.

موحدیان افزود: به نیابت از اعضای شورای شهر، از تمامی دست‌اندکاران میزبانی زائران دهه پایانی ماه صفر، به ویژه شهرداری و شهردار محترم کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه با اشاره به حوادث اخیر سطح کشور، تصریح کرد: در شرایطی که هنوز بررسی صورت نگرفته بود، معاندان و خارج‌نشینان به بهره‌برداری از اتفاقی که ابعاد روشنی نداشت، پرداختند.

موحدیان با بیان اینکه اعتراض و بیان خواسته‌ها، حق طبیعی مردم بوده و آن را به رسمیت می‌شناسیم، گفت: در دورانی که فرماندار مشهد بودم، شاهد چندین تجمع اعتراضی بودیم که به صورت ضابطه‌مند و منظم صورت گرفت؛ پس بستر اعتراض همیشه در کشور وجود داشته و در قانون پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه حقوق مردم همیشه مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، افزود: باید توجه داشت که اراذل و اوباش اهداف پلید خود را شبانه دنبال می‌کنند و از غفلت جوانان متاثر از فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند که خانواده‌ها باید فرزندان خود را نسبت به آن آگاه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تقدیر صمیمانه از بسیج شورای شهر و شهرداری مشهد، گفت: رسانه‌های معاند و دشمنان باید بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این باد‌های موسمی بلرزد؛ این نظام ریشه‌های مستحکم دارد.

موحدیان افزود: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، چنین اقدامات بزدلانه که در تاریکی شب و با سوء استفاده از جوانان فریب‌خورده صورت گرفته را محکوم می‌نماید و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، ضمن گرامیداشت «روز ناشنوایان»، گفت: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و مدیریت شهری در این دوره تاکید و توجه ویژه‌ای نسبت به مناسب‌سازی شهر برای این عزیزان دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین با گرامیداشت ۷ مهرماه، روز آتش‌‎نشان، از آتش‌نشانان به عنوان نیرو‌هایی جان‌برکف یاد کرد که برای حفظ ایمنی شهر و سلامت شهروندان در تلاش هستند.

موحدیان خطاب به شهردار گفت: یکی از مهمترین موضوعات و محور‌های فعالیتی شهرداری باید به نوسازی و به‌روزسانی تجهیزات آتش‌نشانی اختصاص یابد و این موضوع را در راس توجهات قرار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->