شهردار مشهد مقدس: باید به دنبال درآمد پایدار باشیم | با تراکم فروشی نمی شود شهر را اداره کرد

  • کد خبر: ۱۲۸۰۹۶
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
شهردار مشهد مقدس: باید به دنبال درآمد پایدار باشیم | با تراکم فروشی نمی شود شهر را اداره کرد
شهردار مشهد مقدس در صحن علنی شورای اسلامی شهر گفت: نمی شود شهر را با تراکم فروشی و پول مردم اداره کرد و باید به سمت درآمدهای پایدار برویم.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مصوبات امروز شورای اسلامی شهر مشهد تصویب اصلاح اساسنامه شرکت تات (توسعه ارتباطات ترافیکی) و تغییر آن به شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری شهرداری مشهد بود.

در جلسه امروز ، دوشنبه  ۱۱ مهرماه  شورای اسلامی شهر مشهد ، اساسنامه شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری در ۱۰ بند اصلاحی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد رسید و مقرر شد وظایف ترافیکی که قبلا در حوزه شرکت تات تعریف گردیده بود، به سازمان حمل و نقل ترافیک شهر مشهد محول شود.

شهردار مشهد نیز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد دراین باره گفت: با تاکید دستگاه­های نظارتی و شورای اسلامی شهر مشهد،  شهرداری باید به سمت کاهش ساختارهای موازی و درآمدهای پایدار برود و مسائل را شفاف کند.

سید عبدالله ارجائی ادامه داد: ما پیش از این شرکتی را در شهرداری داشتیم که وظایف یکی از سازمان­های دیگر ما را برعهده گرفته بود، و این در شرایطی بود که این وضعیت باعث ایجاد ساختارهای موازی در این شرکت و آن سازمان را می کرد.

شهردار مشهد افزود: شهرداری به درآمد پایدار نیاز دارد . تا کی می­توانیم شهر را با تراکم­فروشی و پول مردم اداره کنیم، این طور که نمی شود به سمت توسعه حرکت کرد. با ایجاد شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری ، قرار است به حوزه­ای ورود کنیم که ثانیه به ثانیه، سهم آن در دنیا بیشتر می­شود. این در حالی است که قبلا شهرداری در این حوزه فعالیتی نداشت چرا که ساختاری هم وجود نداشت.

وی با بیان اینکه امور مربوط به سازمان فاوای شهرداری مشهد و شرکت توسعه فناوری و نوآوری شهری با یکدیگر متفاوت و کاملا مجزا می باشد ، افزود:  سازمان فاوای شهرداری مسئولیت رتق و فتق امور شهرداری را دارد و این شرکت جدید در زمینه آی تی و آی تی سی فعال خواهد بود تا بتوانیم به این حوزه ورود داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->