ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان اعمال قانون ۱۶۰۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۶۵ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جدیدترین آمار ساختمان‌های ناایمن مشهد اعلام شد شهرداری مشهد به حوزه نوآوری و خلاقیت وارد می‌شود+ فیلم
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد

  • کد خبر: ۱۲۸۱۹۹
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
شهروند خبرنگار| گلایه شهروندان از  توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد
پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد به گلایه برخی شهروندان مبنی بر توقف کامیون و  جرثقیل  در معابر و کوچه های مشهد.

پیام شهروندان :

1- پارک خودروهای سنگین در کوچه پس کوچه های خیابان امانمان را بریده است. خودرو سنگین را مقابل منزلشان پارک می کنند. چرا پلیس، قانون بازدارنده ای برای دارندگان این نوع ماشین ها ندارد؟

2- مگر قانون نداریم که خودروهای سنگین نباید در ساعات روز در محلات مختلف شهر تردد کنند؟ حالا خیلی ها این قانون را نه تنها رعایت نمی کنند، بلکه محل عمومی تردد در کوچه ها را به جای پارک اختصاصی خود تبدیل کرده اند.

پاسخ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد:

جرایم رانندگی با تخلفی که برخی رانندگان مرتکب می شوند، تقریبا سنخیت منطقی ندارد. وقتی یک تریلی مقابل یک معبر توقف می کند، تنها 21هزار تومان جریمه می شود، بنابراین اگر پلیس به راننده بگوید خودرو سنگین خود را شب ها باید به پارکینگ شهرداری یا خارج شهر و حاشیه آن ببرد و پارک کند، برای راننده نمی صرفد که سوخت بسوزاند و خودرویش را برای پارک به حاشیه شهر ببرد.

ازسوی دیگر در پارکینگ مخصوص برای برگشت به منزل، باید تاکسی بگیرد و به طور میانگین 20هزار تومان شب ها برای رسیدن به منزل و صبح ها برای رسیدن به خودرو در پارکینگ هزینه کند و علاوه بر آن کلی وقت در مسیر رفت وبرگشت از دست بدهد، بنابراین در بهترین حالت، راننده ترجیح می دهد 21هزار تومان جریمه را بپردازد.

در ورودی شهر نیز شهرداری تابلوهایی برای جلوگیری از ورود خودروهای سنگین با مضمون ورودممنوع نصب کرده است که متاسفانه قانون، این تابلوها را ورودممنوع تلقی نمی کند، می گوید: دراصل باید این تابلوها نیز منسجم شود تا اصلا این نوع خودروها وارد معابر شهری نشوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->