نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تمرین ویژه برای بازیکنان برتر تور ملی والیبال ساحلی زنان

  • کد خبر: ۱۲۸۲۹۵
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
تمرین ویژه برای بازیکنان برتر تور ملی والیبال ساحلی زنان
سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال گفت: توانستیم زمین فدراسیون را با آوردن ماسه از اردکان پس از دو سال تجهیز کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، توفیق کابلی در خصوص برگزاری نخستین دوره تور ملی والیبال ساحلی آزاد زنان ایران گفت: برای اولین بار در طول ۲۵ سالی که از شروع فعالیت والیبال ساحلی در ایران می‌گذرد، مسابقاتی برای بانوان زیرنظر فدراسیون برگزار شد. این مسابقات به صورت تور ملی و آزاد برگزار شد تا استان‌ها و بازیکنانی که در سطح کشور وجود دارند، شناسایی شوند. با توجه به فرصتی که وجود داشت ۲۴ تیم از ۱۳ استان و دو منطقه آزاد قشم و انزلی شرکت کردند که در سه گروه هشت تیمی و طی سه روز با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: چند سال بود که پیگیر این بودیم که در رده‌های سنی، قهرمانی کشوری بانوان را برگزار کنیم، اما به دلیل نبود امکانات سخت‌افزاری به ویژه زمین بازی محصور و تجهیز شده امکانش فراهم نشد تا امسال که با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته ساحلی و پشتیبانی ریاست و نائب رئیس بانوان فدراسیون والیبال توانستیم زمین فدراسیون را با آوردن ماسه از اردکان پس از دو سال تجهیز کنیم. امیدواریم از این پس براساس امکاناتی که داریم مسابقات زنان هم مانند مردان در طول سال برگزار شود.
سرپرست کمیته ساحلی ادامه داد: با برگزاری این مسابقات تیم‌ها و بازیکنان خوبی شناسایی شدند و برای آینده برنامه‌ریزی‌های خاصی را برای این حوزه خواهیم داشت. این بازیکنان که فیزیک خوب و قد مناسبی دارند، انتخاب می‌شوند تا تمرینات خاصی برای آن‌ها زیر نظر مربیان انجام شود.
وی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی زنان هم گفت: طبیعی است که برگزاری چنین لیگی نیازمند تیم‌های متفاوت و باشگاه‌های زیاد است و فدراسیون امکان هزینه در لیگ را ندارد. دومین دوره لیگ آقایان را برگزار کردیم و هنوز هم مشکلاتی داریم. باشگاه‌های خوبی آمده‌اند، اما هنوز تعداد به ۱۶ تیم هم نرسیده که حداقل جدول را بتوان برای آن تنظیم کرد و به همین دلیل فعلا برای لیگ بانوان زود است. باید صبور بود تا تیم‌ها و بازیکنان بلوغ لازم را بیابند تا در آینده لیگ برتر داشته باشیم.
وی درباره برنامه‌های آینده توضیح داد: تور‌های متنوعی را برای سال آینده بانوان برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا با کمک استان‌های داوطلب مسابقاتی را طراحی و به اجرا درآوریم. همچنین با اعضای کمیته فنی در آینده جلسه‌ای خواهیم داشت و با حضور مربیان فعال این رشته معیار‌های قد، وزن، سن، طول کف دست مشخص می‌شود تا به تمام استان‌ها و تیم‌ها اعلام شود و بر این اساس بازیکنان برای حضور در برنامه‌های آینده تمرین داده می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->