نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

گل گهر باعث جریمه مالی سرمربی استقلال می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۲۸۳۲۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵
گل گهر باعث جریمه مالی سرمربی استقلال می‌شود؟
حواشی رخ داده در بازی آخر استقلال شاید باعث شود سرمربی این تیم جریمه شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی تیم استقلال در جریان بازی با گل گهر باز هم رفتار‌های عجیب انجام داد تا مدیران استقلال در مورد وی تصمیم جدیدی اتخاذ کنند.

این مربی که در بازی با ملوان نیز با اعتراض شدید از سوی کمیته اخلاق اخطار دریافت کرد و یک جلسه محرومیت تعلیقی برایش در نظر گرفتند باز هم با مشکل روبرو شد و در حال حاضر دو بازی تیمش را از دست داد تا از روی سکو‌ها همراه استقلال باشد.

این در حالی است که این بار مدیریت استقلال سردار آجورلو به مسوولان مالی تیم اعلام کرده که برگه‌های قرارداد این مربی را در اختیارش قرار دهند تا وی جریمه مالی را برای این مربی در نظر بگیرد.

آجورلو پیش از این بار‌ها به ساپینتو اعلام کرده که در مورد رفتارش کنار زمین تجدید نظر کند و آرامش خود را در حین دیدار‌های استقلال حفظ کرده تا تیم به حاشیه نرود، اما این چندمین بار است که سرمربی استقلال این رفتار‌ها را تکرار می‌کند و باید در این مورد تصمیم جدی گرفته شود تا سرمربی استقلال کمتر دچار اشتباه شود!

شنیده می‌شود قرار است مدیریت استقلال پنج درصد از قرارداد ساپینتو کسر کند تا این مربی این بار با اولتیماتوم جدی تری روبرو شود و کمتر در جریان بازی‌ها مرتکب اشتباه گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->