ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (۱ اردیبهشت) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی» ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

ماجرای درگیری دو پسر جوان در مشهد، به قتل گره خورد

  • کد خبر: ۱۲۸۳۲۹
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
ماجرای درگیری دو پسر جوان در مشهد، به قتل گره خورد
درگیری دو جوان در بولوار ابوطالب مشهد با چاقوکشی یکی از آن‌ها رنگ خون به خود گرفت. با گریختن ضارب، جوانی که چاقو حفره‌ای عمیق در کتفش ایجاد کرده بود، تنها ماند.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز - درگیری دو جوان در بولوار ابوطالب مشهد با چاقوکشی یکی از آن‌ها رنگ خون به خود گرفت. با گریختن ضارب، جوانی که چاقو حفره‌ای عمیق در کتفش ایجاد کرده بود، تنها ماند. او تلاش کرد خودش را به خیابان اصلی یا مرکز درمانی برساند؛ موضوعی که از خط خون به‌جامانده روی زمین پیدا بود، اما این تلاش کمی دورتر ناکام ماند و او بی‌رمق روی زمین افتاد.

با اعلام موضوع از سوی رهگذران به پلیس، این فرد به بیمارستان شهیدهاشمی‌نژاد منتقل شد، اما با وجود تلاش گسترده کادر درمانی، پسر جوان چشم به روی زندگی بست. هم‌زمان پرونده‌ای جنایی روی میز قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، باز شد.

با اعلام موضوع جان‌باختن پسری جوان بر اثر اصابت چاقو، تیم جنایی دادسرا نیمه‌شب در بیمارستان شهیدهاشمی‌نژاد حاضر شدند. بررسی وضعیت پیکر جان‌باخته در سردخانه نشان می‌داد که او بر اثر ضربه‌ای عمیق به کتف که منجر به خون‌ریزی شدید شده، جان باخته است.
هویت مقتول با توجه به حضور پدرش که مردی میان‌سال و به گفته خودش مددکار اجتماعی است، مشخص شد و در حالی تحقیقات برای شناسایی هویت ضارب آغاز شد که دقایقی بعد مردی سراسیمه خود را به بیمارستان رساند و اعلام کرد که پدر ضارب است.

پدر ضارب در اظهاراتی اعلام کرد که ساعتی پیش پسرش که متولد ۱۳۸۳ است، با او تماس گرفته و گفته که در خیابان دعوا کرده و یکی را با چاقو زده است و دیگر با او تماس نگیرند و خداحافظی کرده است.

بررسی‌های تیم جنایی برای دستگیری متهم آغاز شد و از سویی به پدر قاتل مشاوره‌های لازم داده شد تا پیش از آنکه اتفاقات ناخوشایندی برای پسرش بیفتد، او را متقاعد کند که خودش را معرفی کند.

قاتل خودش را معرفی کرد

صبح روز بعد با تلاش خانواده متهم به قتل، او خودش را معرفی کرد و تحقیقات درباره چگونگی و دلایل وقوع این حادثه تلخ آغاز شد. متهم هجده‌ساله در برابر مقام قضایی مدعی شد که مقتول زورگیر بوده و ساعت حدود ۲:۳۰ بامداد قصد داشته است از او زورگیری کند. آن‌ها با یکدیگر درگیر شده‌اند و مقتول چاقویی برای ترساندن پسر هجده‌ساله بیرون کشیده و در یک لحظه متهم به قتل چاقو را از او گرفته و ناخواسته ضربه‌ای به شانه زورگیر زده و بعد هم از محل فرار کرده است. این اظهارات در حالی اعلام شد که بررسی‌های قضایی نشان می‌داد ضربه هولناکی که به شانه مقتول خورده، نمی‌توانسته است در میان درگیری بوده باشد و احتمالا از پشت و ناگهانی وارد آمده است.

در این میان از متهم خواسته شد تا صحنه درگیری و ضربه‌زدن را همان‌لحظه بازسازی کند، اما او نتوانست این کار را انجام دهد و همین موضوع نشان می‌داد که در حال کتمان حقیقت است.

کشف چاقو از خانه قاتل

بررسی زندگی متهم به قتل نشان می‌داد که او همراه پدر و زن پدرش زندگی می‌کند و هفته‌ای یک‌بار در خیابان گلبرگ به خانه مادرش می‌رود.

با تحویل متهم به پلیس آگاهی برای تحقیقات بیشتر، متهم اعتراف کرد که چاقو از خودش بوده است و پس از درگیری که احتمالا براثر کل‌کل‌های جوانی بوده، به مقتول حمله کرده است.

با این اعترافات، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی به منزل پدری متهم مراجعه کردند و توانستند چاقویی را کشف کنند که در این جنایت نقش داشته است.

علت درگیری چه بود؟

با وجود اعتراف متهم، هنوز انگیزه این فرد برای قتل کسی که از قضا همدیگر را هم می‌شناخته‌اند، مشخص نشده است و این گره احتمالا در ادامه جلسات بازجویی گشوده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->