نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حسرت حتی یک ست پیروزی برای اشتری

  • کد خبر: ۱۲۸۳۴۸
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
حسرت حتی یک ست پیروزی برای اشتری
تنسیورمشهدی بانوان ایران بدون کسب هیچ بردی از مسابقات چین حذف شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ ملی‌پوش مشهدی تنیس‌روی‌میز بانوان بدون حتی یک ست پیروزی به کارش در مسابقات جهانی پایان داد. رقابت‌های تنیس‌روی‌میز تیمی قهرمانی جهان درحالی به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیده که تیم‌های حاضر در این مرحله طبق قرعه‌کشی به‌مصاف حریفان خود رفتند. این درحالی است که تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران نتوانستند جایگاهی در این مرحله داشته باشند و بدون حتی یک برد در مرحله گروهی و قرارگرفتن در قعر جدول گروهشان به کار خود پایان دادند.

تیم مردان ایران با حضور ستاره‌هایی مانند نوشاد عالمیان درحالی همه رقابت‌هایش را باخت که توانست در چند ست مقابل حریفان به برتری برسد و نتیجه‌ای بهتر از ۳ بر ۰ در مجموع عملکرد تیمی کسب کند؛ اما متأسفانه بانوان کشورمان موفق به ثبت آن نیز نشدند. عملکرد ضعیف تیم‌ملی بانوان با قبول چهار شکست در مرحله گروه و در جدال با سنگاپور، کره‌جنوبی، لوکزامبورگ و تایلند رقم خورد.
ندا شهسواری، شیما صفایی، الینا رحیمی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو نفراتی بودند که در ترکیب این تیم با سرمربیگری حمیده ایرانمنش حضور داشتند.

آمار ضعیف فردی

در عملکرد فردی بازیکنان ایران، مهشید اشتری ستاره جوان مشهدی تیم‌ملی، در دو بازی به میدان رفت که بدون برد به پایان رسیدند. برای او دو باخت، بدون ست برنده و شش ست شکست ثبت شده است. اشتری تنها ملی‌پوش تیم ایران بود که حتی یک ست هم برنده نشد. ندا شهسواری ملی‌پوش المپیکی، در سه بازی به میدان رفت که او نیز بدون برد بود.

سه باخت، سه ست برنده و ۹ ست بازنده برای شهسواری به ثبت رسید. پریناز حاجیلو نیز در سه بازی حضور داشت که بدون برد به پایان رسید. سه باخت، سه ست برنده و ۹ ست بازنده نیز سهم او از مسابقات بود. شیما صفایی در دو بازی دو باخت را تجربه کرد. دو ست برنده و شش ست بازنده بود. الینا رحیمی نیز در دو بازی دو باخت را تجربه کرد و یک ست برنده شد و شش ست بازنده.

نتایج تیمی

رقابت‌های تنیس‌روی‌میز تیمی قهرمانی جهان به‌میزبانی چنگدو چین از جمعه، هشتم مهرماه آغاز شده بود. تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز زنان ایران در گروه۴ با تیم‌های کره‌جنوبی، سنگاپور، تایلند و لوگزامبورگ هم‌گروه بود. در اولین دیدار دختران ملی‌پوش به‌مصاف سنگاپور رفتند که تیم ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو برابر سنگاپور به رقابت پرداخت و در نهایت ۳ بر ۰ شکست خورد.

همه ملی‌پوشان ۳ بر ۰ در این رقابت‌ها از حریفان خود باختند. آن‌ها در دومین دیدار خود از قهرمان جهان شکست خوردند. در این بازی تیم ایران با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو برابر تایلند به رقابت پرداخت و در نهایت ۳ بر ۰ شکست خورد. مهشید اشتری ۳ بر ۰ شکست خورد و ندا شهسواری ۳ بر ۲ مغلوب حریف خود شد. پریناز حاجیلو نیز ۳ بر ۱ باخت را پذیرفت.

تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز زنان ایران همچنین در سومین دیدار خود از قهرمانی جهان مقابل لوگزامبورگ ۳ بر ۰ شکست خورد. تیم ایران با ترکیب ندا شهسواری، الینا رحیمی و شیما صفایی برابر لوگزامبورگ به رقابت پرداخت. درنهایت در آخرین بازی مرحله مقدماتی رقابت‌های تیمی تنیس‌روی‌میز قهرمانی جهان، دختران ایران نتیجه را ۳ بر ۰ به کره‌جنوبی واگذار کردند و از ادامه رقابت‌ها بازماندند. شاگردان حمیده ایرانمنش با ترکیب شیما صفایی، پریناز حاجیلو و الینا رحیمی به‌مصاف کره‌جنوبی رفتند و در پایان، ۳بر ۰ مقابل این حریف قدرتمند شکست خوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->