استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

ناکامی تنیس‌روی‌میز ایران در پاریس

  • کد خبر: ۱۲۸۳۴۹
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
ناکامی تنیس‌روی‌میز ایران در پاریس
سهمیه تیمی المپیک برای ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران از دست رفت!

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز ایران با صعود‌نکردن از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان، فرصت کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس را از دست داد. در مسابقات تیمی تنیس‌روی‌میز قهرمانی ۲۰۲۲ جهان در چین، هشت سهمیه المپیک تیمی توزیع می‌شود که ایران با صعود‌نکردن به جدول حذفی، شانس کسب سهمیه تیمی المپیک را از دست داد. تیم ایران در مرحله گروهی هر چهار بازی خود را واگذار کرد و در گروهش آخر شد.

ایران بر‌خلاف انتظار نتوانست هیچ بردی را به‌دست بیاورد و دیدار‌های حساس برابر هنگ‌کنگ و مجارستان را با نتیجه ۲‌بر‌۳ واگذار کرد. از این گروه دو تیم ژاپن و هنگ‌کنگ به جدول حذفی صعود کردند. تیم‌هایی که به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند، سهمیه المپیک تیمی را کسب می‌کنند. تیم ایران با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی و سروش امیری‌نیا در مرحله گروهی بازی کرد که بر‌خلاف انتظارها، در هیچ بازی خود برنده نشد. در بین بازیکنان ایران نیز نوشاد عالمیان بهترین عملکرد را داشت و در شش مسابقه‌ای که انجام داد، در پنج مسابقه پیروز شد و فقط در یک بازی شکست خورد.

نتایج تیم ایران در مرحله گروهی به شرح زیر است: ایران‌۳ - ژاپن ۰، نوشاد و نیما عالمیان و هدایی هر سه شکست خوردند؛ ایران‌۲- هنگ‌کنگ۳، نوشاد یک پیروزی، نیما یک پیروزی و یک شکست، هدایی دو شکست ثبت کردند؛ ایران‌۲- مجارستان‌۳، نوشاد دو پیروزی، نیما دو شکست و هدایی یک شکست ثبت کردند؛ ایران‌۲ - رومانی‌۳، نوشاد دو پیروزی، هدایی یک شکست، سروش امیری‌نیا دو شکست ثبت کردند.

عملکرد بازیکنان نیز بدین‌شرح است: نوشاد عالمیان شش بازی پنج پیروزی و یک شکست؛ نیما عالمیان پنج بازی، یک پیروزی و چهار شکست؛ امیرحسین هدایی پنج بازی پنج شکست و بدون پیروزی؛ سروش امیری‌نیا دو بازی دو شکست. تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی جدول حذفی: چین، هند، بلژیک، سوئد، پرتغال، اسلوونی، برزیل، ژاپن، کره‌جنوبی، لهستان، هنگ‌کنگ، مصر، کرواسی، آلمان، انگلیس و فرانسه. هشت تیمی که به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کنند، سهمیه تیمی المپیک می‌گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->