۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

روند کاهش دما تا هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد (١۴ مهرماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۲۸۳۸۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
روند کاهش دما تا هفته آینده در خراسان رضوی ادامه دارد (١۴ مهرماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:با تداوم نفوذ جریانات شمالی روند کاهش دما همچنان ادامه دارد به گونه‌ای که کاهش دمای روزانه تا روز یکشنبه هفته آینده و هوای سرد شبانه نیز تا صبح روز دوشنبه در سطح استان ماندگاراست.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ٢ درجه خنکترین و بردسکن با بیشینه دمای ٣۴ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان خواف ۵۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ٩ و ٢٨ درجه در نوسان بوده است و امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرمترین ساعات به ٢۶ درجه و در خنکترین ساعات به ٨ درجه خواهد رسید. آسمان امروز مشهد صاف و برای ساعات بعدازظهر افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.
عنایتی ادامه داد: با تداوم نفوذ جریانات شمالی روند کاهش دما همچنان ادامه دارد به گونه‌ای که کاهش دمای روزانه تا روز یکشنبه هفته آینده و هوای سرد شبانه نیز تا صبح روز دوشنبه در سطح استان ماندگار است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین تا هفته آینده آسمان غالبا صاف و تنها در نیمه شمالی افزایش ابر را خواهیم داشت و وزش باد همچنان در مناطق بادخیز استان شدید توام با گردوخاک است.
با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ٧٩ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ٨٨ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.
بر این اساس این شرایط هوایی عوارض بهداشتی، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و همچنین احتمال تشدید بیماری‌های قلبی و ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. از همین رو توصیه می‌شود افراد خیلی حساس فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->