نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

باشگاه استقلال دست به دامن وزارت ورزش| ناتوانی درپرداخت بدهی استراماچونی

  • کد خبر: ۱۲۸۴۶۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
باشگاه استقلال دست به دامن وزارت ورزش| ناتوانی درپرداخت بدهی استراماچونی
مسئولان باشگاه استقلال از وزارت ورزش و جوانان خواسته‌اند برای پرداخت بدهی آندره استراماچونی به آن‌ها کمک کنند تا این بدهی کلان پرداخت شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال رسما خواستار دریافت مبلغی از سوی وزارت ورزش شده تا بتواند بدهی بزرگ به آندره استراماچونی را پرداخت کند. استراماچونی بعد از جدایی عجیب از باشگاه استقلال شکایتی را به فیفا برد و خواستار دریافت مطالباتش شد که درنهایت فیقا نیز به باشگاه استقلال نامه‌ای ارسال و اعلام کرد باید به مربی سابق خود مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار پرداخت کند تا پرونده مختومه شود. درحالی که بیش از دو ماه است که فیفا به باشگاه استقلال اعلام کرده این بدهی باید پرداخت شود، اما باشگاه استقلال هیچ اقدامی دراین راستا انجام نداده و بیم آن می‌رود تاخیر در پرداخت بدهی به مربی ایتالیایی سابق موجب افزایش بدهی و لحاظ جریمه‌های دیرکرد شود.

طبق قوانین بعد از اعلام رسمی مبلغ بدهی از سوی فیفا چنانچه باشگاه در پرداخت دیون خود تاخیر کند براساس ضوابط مالی که در نظرگرفته شده، از طرف بدهکار جریمه دیرکرد دریافت خواهد شد که اکنون نیز برای استراماچونی این بند فعال است.

درهمین راستا محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال صراحتا از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده بدهی در راستای پرداخت بدهی به مربی سابق ایتالیایی پولی به این باشگاه قرض داده شود. مومنی اشاره کرده به قرض‌هایی که در گذشته از سوی وزارت ورزش به برخی باشگاه‌ها برای پرداخت بدهی‌های خود شد. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال دراین باره می‌گوید: «با توجه به اینکه وزارت ورزش قبلا برای دیگر باشگاه‌ها امتیازاتی را درنظر گرفته و به آن‌ها مبالغی را پرداخت کرده ما هم همین انتظار را داریم. اعتقادم این است به ما هم می‌شود کمک کرد. به تیم‌های دیگر پول داده شده است و ما همین انتظار را از مسئولان داریم. ما رسما از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم از که برای حل مشکل استراماچونی به ما هم پول بدهند و با هر روشی که به دیگران پول دادند به ما هر پرداخت شود تا قضیه استراماچونی را فیصله بدهیم. ما یک باشگاه ملی هستیم. هوادارن از ما انتظار دارند. این بدهی درگذشته رخ داده و باید از حق و حقوق دفاع کنیم.»

حالا باید دید که وزارت ورزش و جوانان آیا باشگاه استقلال در راه پرداخت این بدهی یاری خواهد کرد یا اینکه ماجرا همین گونه ادامه خواهد داشت و هرماه بر بدهی این مربی افزوده می‌شود؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->