سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

بادرنگین:فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان بود| از نام مس و رفسنجان دفاع می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۲۸۴۷۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
بادرنگین:فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان بود| از نام مس و رفسنجان دفاع می‌کنیم
تیم والیبال مس رفسنجان قبل از دیدار هفته دوم خود با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته خود تسویه حساب کرد.
  • گروه ورزش/شهرآرانیوز، اسماعیل بادرنگین سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان پس از مسابقه مس رفسنجان با پیکان گفت: در مجموع عملکردمان در این مسابقه نسبت به تیممان خوب بود. با توجه به اتفاقات اخیر و کنسلی‌های مسابقه و بلیتی که داشتیم، فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان بود. خداراشکر در مجموع از بازی راضی هستیم.
    وی افزود: ست اول و دوم بازیکنان خوب بازی کردند و شاید دیدگاهمان خروجی بهتری بود. یک بازیکن مصدوم و محروم داشتیم و با توجه به این که ۶۰ درصد بازیکنان از بومی‌های شهر رفسنجان هستند، امیدوارم این بازیکنان را به مسابقات بعد برسانیم و بهره‌برداری بیشتری از آن‌ها داشته باشیم.
    این سرمربی با اشاره به مشکلات مالی برخی بازیکنان مس رفسنجان عنوان کرد: از سال گذشته باشگاه باید هزینه‌ای را به بازیکنان می‌پرداخت و تعدادی از این پرداختی‌ها مانده بود که ناچیز بود، اما به هر حال مانده بود. شرکت مس یک شرکت دولتی است. اتفاقاتی که در پلی آف سال قبل افتاده بود دیدشان درباره این ورزش را تغییر داد. به هرحال حمایت کردند، اما پرداخت‌ها به تعویق افتاد و به بازی اول رسید. بحث مالی یکی از دلایل عدم حضور تیم در مسابقه اول بود که خدا را شکر با تمام بازیکنان و کادر فنی که طلبکار بودند، تسویه شد تا به این مسابقه برسیم.
    وی در خصوص هدف تیم مس رفسنجان در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: امسال دیدگاه باشگاه این است که در لیگ برتر بماند و ثبات داشته باشد. البته همیشه با بازیکنان تلاش داریم یک پله خود را ارتقا دهیم شاید حتی بالاتر از یک پله و از نام مس و رفسنجان دفاع کنیم تا با خروجی نتایج شاید بتوانیم به پلی آف و حتی مراتب بالاتر نیم نگاهی داشته باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->