بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فلاح: اولین مسابقه بعد از مصدومیت برایم سخت بود|قهرمانی باشگاه‌های جهان جنگ ستارگان است

  • کد خبر: ۱۲۸۴۷۶
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
فلاح: اولین مسابقه بعد از مصدومیت برایم سخت بود|قهرمانی باشگاه‌های جهان جنگ ستارگان است
تیم پیکان در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال موفق به شکست سه بر صفر مس رفسنجان شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد فلاح مدافع میانی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی برابر مس رفسنجان در هفته دوم لیگ برتر گفت: مسابقه نسبتا خوبی برای اوایل لیگ بود. دو ست اول امتیاز‌ها خیلی نزدیک بود، اما در ست سوم، بازی پیکان بهتر بود و مسابقه تقریبا یک طرفه شد.
وی افزود: تقریبا ۸۰ درصد از خواسته‌های مربی و آنالیزور را در مسابقه اجرا کردیم و با نتیجه سه بر صفر برنده شدیم.
این بازیکن با اشاره به مصدومیتی که پشت سر گذاشته توضیح داد: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ رباط صلیبی پای من پاره شد و مجبور به جراحی شدم. بعد از یک سال سخت خداراشکر توانستم به والیبال برگردم و مسابقه اول خیلی به لحاظ روانی برایم سخت بود. البته از نظر جسمی و فیزیکی آماده بودم، اما ترس از آسیب داشتم که به مرور از اواسط ست اول برطرف شد و توانستم بازی خوبی ارائه دهم.
وی درباره هدف تیم پیکان در لیگ برتر گفت: اگر نایب قهرمانی سال پیش را فاکتور بگیریم پیکان تیم بزرگی است و هر تیمی دوست دارد مقابل این تیم پیروز شود. پیکان با اختلاف پرافتخارترین تیم آسیاست و تیم‌ها فراتر از توان برابر این تیم ظاهر می‌شوند به همین دلیل کار بازیکنان و مربی این تیم همواره دشوار است. تلاش می‌کنیم نماینده خوبی برای این باشگاه باشیم تا جایگاهی را که لایق پیکان است، به دست آوریم.
فلاح در پایان در خصوص حضور تیم پیکان در مسابقات باشگاه‌های جهان عنوان کرد: در این رقابت‌ها بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهیم. تیم‌های بزرگ دنیا و برترین بازیکنان به این مسابقات می‌آیند و جنگ ستارگان است. سطح بسیار بالایی دارد و سعی می‌کنیم صد در صد توانمان را در این مسابقات بگذاریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->