معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آخرین اظهارنظر ایلان ماسک درباره وضعیت اینترنت استارلینک در ایران+تصویر

  • کد خبر: ۱۲۹۴۹۲
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
آخرین اظهارنظر ایلان ماسک درباره وضعیت اینترنت استارلینک در ایران+تصویر
پاسخ توئیتی از ایلان ماسک به یک کاربر که از او درباره فرجام اینترنت ماهواره ای و ادعایش برای فعال شدن این ماهواره در ایران نوشته بود، بار دیگر خبرساز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پاسخ توئیتی از ایلان ماسک به یک کاربر که از او درباره فرجام اینترنت ماهواره‌ای و ادعایش برای فعال شدن این ماهواره در ایران نوشته بود، نوشته اند این سرمایه دار آمریکایی فعالیت محدود این اینترنت در ایران را تائید کرده است.

ایلان ماسک بر اساس آنچه اقتصاد آنلاین از این توئیت ترجمه کرده، نوشته است: «ایلان ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که پرسیده بود آماری از اینترنت استارلینک در ایران دارد پاسخ داد که در ایران چند دستگاه فعال شده اند.»

این درحالی است که پیشتر دولت آمریکا از این مولتی میلیاردر آمریکایی در این باره خواسته بود و بعضی از مخدودیت‌های تحریمی شان را در این زمینه رد کردند، اما عیسی زارع پور در اوایل مهرماه با تاکید بر غیر مجاز بودن این تجهیزات برای ورود به کشورمان تاکید کرده بود تلاش ایلان ماسک برای اتصال شبکه اینترنت ماهواره‌ای در ایران برخلاف پروتکل‌های اتحادیه جهانی مخابرات و امواج رادیویی است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه هم نوشته بود اگر ایلان ماسک بخواهد بدون کسب مجوز‌های قانونی و خلاف قوانین بین المللی اقدام کند، با شکایت ایران مواجه خواهد شد. حالا باید دید واکنش وزارت ارتباطات کشورمان به این توئیت چیست و آیا ادعای مالک استارلینک درست است؟

استارلینک برای فعالیت نیاز به تجهیزات گرانقیمتی دارد که واردات آن‌ها به کشور ممنوع است.

آخرین اظهارنظر ایلان ماسک درباره وضعیت اینترنت استارلینک در ایران+تصویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->